تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 2:07
کد خبر : 105867

آغاز بکار پویش ملی “احسان سلامت” برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق محروم

آغاز بکار پویش ملی “احسان سلامت” برای مقابله با ویروس کرونا در مناطق محروم

پویش ملی “سلامت احسان” برای جمع‌آوری کمکهای مردمی برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و توزیع در مناطق محروم کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت راه‌اندازی شد. به گزارش ایسنا، هدف از راه‌اندازی این پویش جدید تأمین اقلام بهداشتی مانند ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد

پویش ملی “سلامت احسان” برای جمع‌آوری کمکهای مردمی برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و توزیع در مناطق محروم کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت وزارت بهداشت راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، هدف از راه‌اندازی این پویش جدید تأمین اقلام بهداشتی مانند ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده برای مردم مناطق محروم، افراد پرخطر و بیماران کرونایی اعلام شده است.

این پویش در بستر سامانه ۴۰۳۰ که با هدف اجرای غربالگری ملی و پاسخ به سوالات تلفنی پزشکی و درمانی ضدکرونایی مردم توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شده، انجام خواهد شد.

پویش سلامت احسان نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری وزارت بهداشت انجام می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این کمپین می‌توانند از کلیه خطوط تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #۳*۴۰۳۰* به این سامانه متصل و در تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مشارکت نمایند.

ستاد اجرایی فرمان امام برای آغاز به کار این پویش مبلغ یک میلیارد تومان سرمایه اولیه اختصاص داده و قرار است به هر میزان که مردم در آن مشارکت کنند، به همان میزان سرمایه اولیه را افزایش یابد.

کلیه کمک‌های جمع آوری شده و اقلام تهیه شده ، توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت در مناطق کم برخوردار و محروم و نقاط هدف توزیع خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها