تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 1:38
کد خبر : 125591

آماده باش 500 نیروی امدادیِ استان کرمان در نوروز

آماده باش 500 نیروی امدادیِ استان کرمان در نوروز

ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش 500 نیروی امدادی این جمعیت در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. “رضا فلاح” در جلسه شورای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه پاسخگویی به حوادث از مهمترین وظایف هلال احمر است، گفت: طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر

آماده باش 500 نیروی امدادیِ استان کرمان در نوروز

ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش 500 نیروی امدادی این جمعیت در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

“رضا فلاح” در جلسه شورای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه پاسخگویی به حوادث از مهمترین وظایف هلال احمر است، گفت: طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر در استان کرمان با آماده باش 500 نجاتگر و پرسنل آموزش دیده و مجرب در 25 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و موقت در محورهای مواصلاتی اجرا می شود.

وی با اشاره به فعالیت 24 مرکز پیام در سراسر استان افزود: تیم های امدادهوایی و آنست  نیز در این ایام در مرکز استان آماده خدمت رسانی هستند.

“خلیل الله همایی” عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: خدمات خالصانه نیروهای داوطلب و امدادگر هلال احمر یادآور و تداعی کننده دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه تعامل یکی از رمزهای موفقیت است، افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با تعاملات بسیار خوب درون و برون سازمانی توانسته به وظیفه امدادرسانی اش را در ستاد مدیریت بحران استان به خوبی عمل کند.

همایی در پایان با اشاره به اهمیت جذب و نگهداری نیروهای داوطلب در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: فرمانداران و دهیاران سرمایه های اجتماعی مهمی برای معرفی خدمات جمعیت هلال احمر در راه اندازی خانه های هلال هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها