تاریخ انتشار : دوشنبه 3 ژانویه 2022 - 17:24
کد خبر : 184357

آیت‌الله حسینی بوشهری: تغییر و تحول در دولت به کندی انجام می شود

آیت‌الله حسینی بوشهری: تغییر و تحول در دولت به کندی انجام می شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر چه دولت درگیر مشکلات فراوانی است اما اراده دولتمردان در حل این مشکلات کاملا امیدوارکننده است. به گزارش ایسنا، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با آیت الله سید ابراهیم رئیسی که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به مشکلات و موانعی

آیت‌الله حسینی بوشهری: تغییر و تحول در دولت به کندی انجام می شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر چه دولت درگیر مشکلات فراوانی است اما اراده دولتمردان در حل این مشکلات کاملا امیدوارکننده است.

به گزارش ایسنا، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با آیت الله سید ابراهیم رئیسی که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به مشکلات و موانعی که از قبل به جا مانده است، اظهار کرد: دولت اگر چه درگیر مشکلات فراوانی است، اما در بحث سلامت مردم توانست یک امنیت نسبی در جامعه ایجاد کند و اراده دولتمردان در حل سایر مشکلات نیز کاملا مشهود و امیدوارکننده است.

وی افزود: دولت باید پیگیر حل مشکلات اقتصادی از جمله تورم، کاهش ارزش پول ملی و گرانی‌های افسارگسیخته باشد و با ریل گذاری صحیح در مسائل اقتصادی سبب تحقق عدالت اجتماعی شود.

حسینی بوشهری ادامه داد: ریل گذاری در مسائل اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که دولت‌های آینده نیز آن را دنبال کنند تا هدف اصلی یعنی عدالت اجتماعی، محقق شود و شاهد آن نباشیم که برخی ثروتمندتر شوند و برخی بر فقرشان افزوده شود.

امام جمعه قم بر سرعت بخشیدن به تغییر و تحولات درونی دولت تأکید کرد و گفت: تغییر و تحول در دولت به کندی انجام می‌گیرد. هنوز نسبت به بسیاری از مدیران دولتی تصمیمی اتخاذ نشده و این بی ثباتی درونی دولت را در پی دارد.

وی با اشاره به برخی آسیب‌ها، موانع و دغدغه‌های فرهنگی تصریح کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان یک نهاد دیرپای حوزوی، از هیچ کمکی در بحث مدیریت فرهنگی، بر طرف کردن مشکلات و بر آورده ساختن انتظارات دریغ نخواهد کرد. اکنون که این فرصت در اختیار حضرتعالی قرار گرفته، باید با تمام دغدغه به راه حلی جامع بیندیشید تا نگرانی‌ها برطرف شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، توجه خاص به مسئله جمعیت را ضروری دانست و اظهار کرد: کاهش رشد جمعیت تهدیدی جدی است و ممکن است در آینده با یک جامعه پیر مثل بعضی کشورها مواجه شویم. وجود جمعیت در هر کشور نشانه اقتدار آن کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها