تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 17:52
کد خبر : 172152

اجرای یک ماهه نمایش «باب بارا» در تهران

اجرای یک ماهه نمایش «باب بارا» در تهران

ایسنا/کردستان نمایش “باب بارا” به نویسندگی، طراح و کارگردانی نیما ایمان زاده و تهیه کنندگی نوید محمد زاده هنرمند و بازیگر نامدار به مدت یک ماه در تهران اجرای عمومی شد. نمایش «باب بارا» به نویسندگی و کارگردانی نیما ایمان زاده هنرمند جوان و خوش آتیه سنندجی و تهیه کنندگی نوید محمد زاده بازیگر نامدار به

اجرای یک ماهه نمایش «باب بارا» در تهران

ایسنا/کردستان نمایش “باب بارا” به نویسندگی، طراح و کارگردانی نیما ایمان زاده و تهیه کنندگی نوید محمد زاده هنرمند و بازیگر نامدار به مدت یک ماه در تهران اجرای عمومی شد.

نمایش «باب بارا» به نویسندگی و کارگردانی نیما ایمان زاده هنرمند جوان و خوش آتیه سنندجی و تهیه کنندگی نوید محمد زاده بازیگر نامدار به مدت یک ماه در تهران اجرای عمومی شد.

نیما ایمان زاده در ارتباط مجازی با رسانه های استان گفت: برای اولین بار یک نمایش شهرستانی با حمایت بازیگر نامدار نوید محمد زاده در بهترین سالن نمایش شهر تهران، سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد هم تجربه خوبی بود و هم حس بسیار خوبی برای من و مجموعه ۳۰ نفر بازیگر این نمایش داشت.

وی افزود: نمایش باب بارا جزو برگزیدگان جشنواره ین اللمللی تئاتر فجر سال ۱۳۹۹ بود این نمایش موفق به کسب تندیس کارگردان اول و همچنین جایزه بزرگ جشنواره شد.

ایمان زاده اذعان داشت: اجرای این نمایش در شهر تهران که مرکز اجرای نمایش های بزرگی در کشور است هم افتخار بزرگی بود هم می تواند اعتماد به نفس مثبتی در میان کارگدانان شهرستانی از جهت توانایی ها و خلاقیت های هنری به ویژه هنر تئاتر ایجاد کند.

کارگردان و نویسنده باب بارا تاکید کرد: اگر چه حمایت مالی نوید محمد زاده در تحقق این اجرا بسیار مهم بود اما اجرای یک نمایش شهرستانی در تهران خود نشان از خلاقیت و توانمندی بچه های شهرستانی به ویژه تئاتر استان کردستان را نشان می دهد.

وی تجربه اجرای عمومی در تهران و سالن نمایش با امکانات بیشتر را فرصتی مغتنم دانست و اظهار داشت: استفاده از توانمندی های آموزشگاه های هنری همچون آموزشگاه شانو در اجرای عمومی بسیار مفید و موثر بود و این ظرفیت در بازیگران و هنرجویان فعال آموزشگاه های هنری بازتاب خوبی خواهد داشت.

ایمانزاده ضمن قدردانی از حمایت ها وپشتیبانی های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عنوان کرد: به زودی این نمایش در استان نیز اجرای عمومی خواهد داشت، ما از مراکز استان های دیگر و خارج از کشور نیز درخواست هایی برای اجرا داریم، این اجرا نشان داد که تئاتر تنها متعلق به تهران و یا چند شهر کشور نیست.

خلاصه ای کوتاه از داستان این نمایش: این مایم گوشه پلاتو بین همین رنگ سبز کف/ همون تلویزیونیم/ همون کمد کهنه کمرنگ مادرم/ همون تورایم/ اون تلویزیون روژیناست، اون کمد منم، اون رادیو کوچیک هونیاس…/ بچه ها تک تک توی کشوها کمدن، سمیه، سحر، بهراد، هیژا، هانی، مهنا، آشیل، نگاه سارینا، اونا گلدون ان، شیرزاد مبله/ ماردین، زینا، معید و نونا، آذین و ایدا، شمعدون ان، بهراد آباژوره/ کیان و متین و تارا و یاسمن و الناز و شاداب اون ساعت روی کمدن ولی شما نمی بینیدشون/ اسرا و طنین و ژوان هم کنار کمدن، توران، مهشید وزنیارم هستن/ کیانوش اژدهاست، ما پرواز میکنیم، ما به هرچی بخوایم می توانیم تبدیل بشیم/ این باب باراست تجربه زندگی سی نفره ما که با هم ساختیمش برای هم…

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها