تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:09
کد خبر : 122642

ارسال محموله کمک‌های امدادی زنجان به استان‌های سیل‌زده شمال کشور

ارسال محموله کمک‌های امدادی زنجان به استان‌های سیل‌زده شمال کشور

استاندار زنجان گفت: روند ارسال کمک‌های متعدد از سوی مردم و دستگاه‌های امدادی استان زنجان به نقاط آسیب دیده سراسر کشور همچنان ادامه خواهد داشت.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: از نخستین ساعات اعلام وضعیت بحران در کشور،

استاندار زنجان گفت: روند ارسال کمک‌های متعدد از سوی مردم و دستگاه‌های امدادی استان زنجان به نقاط آسیب دیده سراسر کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: از نخستین ساعات اعلام وضعیت بحران در کشور، جلسات هماهنگی مدیریت بحران استان تشکیل و بازدیدها از مناطق حادثه‌خیز و حاشیه سدهای استان زنجان انجام شده است.

وی تصریح‌ کرد: علاوه بر آمادگی کامل تمامی اعضای ستاد بحران استان و ابلاغ ممنوعیت خروج مدیران تا عادی شدن شرایط از استان، از سوی دستگاه‌های امدادی، جهادی، بسیج و گروه‌های مردمی نیز اقدامات لازم برای جمع‌آوری و اعزام کمک‌های لازم به مردم مناطق سیل‌زده آغاز شده و در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه 1600 بسته اقلام اساسی با دو دستگاه خودروی سنگین یونیماک در قالب 2 محموله از استان زنجان جهت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد، تصریح‌کرد: درصورت نیاز امکان اعزام تیم‌های بهداشتی شامل بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌های واگیر، مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر و بهداشت روان و ماسک n95  به دانشگاه گلستان وجود دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان به‌عنوان استان معین مازندران در مواقع بروز بحران انتخاب شده است، افزود: کمک‌های لازم به مردم منطقه تامین و در حال ارسال است و تاکنون یک هزار تخته پتو، 30 هزار قرص نان، چراغ برقی، کنسرو، مواد خوراکی، پوشاک و بیل و کلنگ به استان مازندران ارسال شده است.

 

حقیقی با تاکید بر اینکه تا عادی شدن شرایط ارسال کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: بخشی از کمک‌های مردمی ارسال شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مردم مناطق سیل‌زده عبارتست انواع بیسکویت به ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان تاکنون و ارسال پوشاک بچه و لوازم بهداشتی و نیز کلیه واحدهای صنعتی جهت پذیرایی از مهمانان در راه مانده در کلیه راه‌های مواصلاتی استان اعلام آمادگی کامل کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: 20 غواص زنجانی نیز برای حضور در منطقه و کمک به هموطنان سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت اعلام نیاز از سوی استان‌های مذکور این غواصان نیز اعزام خواهند شد.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها