تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 21:13
کد خبر : 171173

از شناسایی سبوس‌های غیرمجاز تا کشف محموله تریاک و حشیش در خراسان جنوبی

از شناسایی سبوس‌های غیرمجاز تا کشف محموله تریاک و حشیش در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک کامیون در شهرستان بیرجند، ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس فاقد مجوز حمل را کشف کردند. سرهنگ جواد بخشی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری

از شناسایی سبوس‌های غیرمجاز تا کشف محموله تریاک و حشیش در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک کامیون در شهرستان بیرجند، ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

سرهنگ جواد بخشی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از کامیون ۱۰ تن و ۲۳۰ کیلوگرم سبوس قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان، ارزش ریالی سبوس قاچاق بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه موارد مشکوکی را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۸۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز در طبس کشف شد

سرهنگ محمود علی‌پور، فرمانده انتظامی طبس نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک پراید وانت، ۸۰۰ کیلوگرم ماهی فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک پراید وانت مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۸۰۰ کیلوگرم ماهی بدون مجوزهای قانونی را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان بالغ بر ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی طبس گفت: ماوران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک،  مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف احشام و سوخت قاچاق در سربیشه

سرهنگ حسین تقی زاده، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از ۲ اتوبوس مسافربری تعداد هشت رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی و هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام و سوخت قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها هشت رأس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی و هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی را کشف کردند که ارزش ریالی آنها بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران در این رابطه ۲ خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احشام با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

قاچاقچی 123 کیلو تریاک در نهبندان دستگیر شد

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از منزلی 123 کیلو و 960 گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان اخباری مبنی بر دپوی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ دریافت کردند که پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در بازرسی و پاک سازی محل 123 کیلو و 960 گرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

بیش از 98 کیلوگرم حشیش در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در شهرستان نهبندان در بازرسی از یک سواری پژو، 98 کیلو و 500 گرم حشیش کشف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان “نهبندان”، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را پیگیری کردند.

وی افزود: مأموران در عملیاتی هدفمند و هوشمندانه یک سواری پژو 405 حامل مواد مخدر را در محورهای فرعی شهرستان نهبندان شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که طی عملیات پلیسی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

فرشید تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو 98 کیلو و 500 گرم حشیش کشف کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک خودرو توقیف شده است به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها