تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 21:25
کد خبر : 24836

افزایش شعب اخذ رای خرم‌دره به ۵۵ شعبه

افزایش شعب اخذ رای خرم‌دره به ۵۵ شعبه

ایسنا/زنجان معاون فرماندار خرم‌دره، از افزایش شعب اخذ رای خرم‌دره به ۵۵ شعبه خبر داد. شاهپوررضا کاظمی ظهر امروز (۱۸ خردادماه) در جلسه توجیهی بازرسان انتخاباتی خرم‌دره با بیان اینکه بازرسان انتخابات امسال به عنوان ناظران بهداشتی هم عمل خواهند کرد، اظهار کرد: این موضوع به این معنی است که در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، ناظران

افزایش شعب اخذ رای خرم‌دره به ۵۵ شعبه

ایسنا/زنجان معاون فرماندار خرم‌دره، از افزایش شعب اخذ رای خرم‌دره به ۵۵ شعبه خبر داد.

شاهپوررضا کاظمی ظهر امروز (۱۸ خردادماه) در جلسه توجیهی بازرسان انتخاباتی خرم‌دره با بیان اینکه بازرسان انتخابات امسال به عنوان ناظران بهداشتی هم عمل خواهند کرد، اظهار کرد: این موضوع به این معنی است که در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، ناظران باید تذکرات لازم را بدهند.

وی با اشاره به این‌که با توجه به شیوع کرونا و احتمال انتقال بیماری در تجمعات، شعب انتخاباتی خرم‌دره از ۴۸ شعبه به ۵۵ شعبه افزایش یافته است، تصریح کرد: اقلام بهداشتی در اختیار شعبه انتخاباتی قرار داده می‌شود؛ چراکه حفظ سلامت مردم و برگزارکنندگان انتخابات، یکی از اولویت‌های اصلی در این دوره است.

معاون فرماندار خرم‌دره با تاکید بر اینکه به احتمال بسیار بالا تست سریع از کسانی که در برگزاری انتخابات همکاری دارند به عمل خواهد آمد، یادآور شد: خرم‌دره در انتخابات گذشته کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است که امیدواریم در این برهه حساس نیز با همکاری همگانی و مشارکت مردم بتوانیم یک انتخاب شایسته و در شأن نظام اسلامی رقم بزنیم.

کاظمی با اشاره به تایید صلاحیت ۴۰ نفر از داوطلبان در خرم‌دره، متذکر شد: از این تعداد ۷ نفر به جمع اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌دره راه پیدا خواهند کرد.

این مسئول با پرداختن به این مسئله که انتخابات از جنبه‌های حقوقی، سیاسی، ملی و دینی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم اهمیت دارد. از جنبه حقوقی به‌عنوان یک اصلی بدیهی، در نظام‌های مبتنی بر اراده ملت، انتخابات حق طبیعی مردم است، ادامه داد: مردم با این حق، اراده خویش را در حاکمیت اعمال و سرنوشت کشور خود را با حضور فعالانه و مشارکت آگاهانه، تعیین می‌کنند.

معاون فرماندار خرم‌دره خاطرنشان کرد: مردم با شرکت در انتخابات، نوعی نظارت بر امور و مسیر حرکت جامعه خود اعمال کرده و سلامت روند عمومی کشور را تأمین می‌کنند؛ البته این امر، وظیفه و مسئولیت سنگینی نیز بر عهده آن‌ها قرار داده که همان حضور و مشارکت در انتخابات است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها