تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 13:32
کد خبر : 71581

امام حسین(ع) تا دامنه تاریخ، باقی و اثرگذار است

امام حسین(ع) تا دامنه تاریخ، باقی و اثرگذار است

 نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام حسین(ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ، باقی و اثرگذار است. آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری،با حضور مجازی در مراسم رونمایی از ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر

امام حسین(ع) تا دامنه تاریخ، باقی و اثرگذار است

 نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام حسین(ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ، باقی و اثرگذار است.

آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری،با حضور مجازی در مراسم رونمایی از ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر و قیام هدفمند امام حسین(ع) محدود به زمان و یک نسل نیست و تا دامنه تاریخ، باقی و اثرگذار است.
وی با اشاره به قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا، افزود: امام حسین(ع) و یاران باوفایشان با فدا کردن جان، اسلام را زنده نگه داشتند و اگر فداکاری آن حضرت نبود، اکنون اثری از اسلام وجود نداشت.تداوم اسلام در تداوم و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تولید ۴۰ هزار دقیقه ویژه برنامه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر، بر انعکاس رسانه‌ایِ الگوسازیِ اهداف قیام کربلا، و ترویج آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز بیان کرد: این مرکز به مناسبت ماه‌های محرم و صفر، ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی را در گستره استانی، ملی و فراملی آماده پخش کرده است.
سید حسین ناظر با اشاره به ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تولید برنامه‌های آموزشی، تخصصی در این زمینه، تصریح کرد: این مرکز مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی و گفتگو محور با عنوان «معرفی نو» را با همکاری موسسه احیای تمدن موعود مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر تهیه و پخش می‌کند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها