تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 17:28
کد خبر : 179381

امکانات مناطق را برای مقابله با ملخ صحرایی شناسایی کنید

امکانات مناطق را برای مقابله با ملخ صحرایی شناسایی کنید

ایسنا/کرمان استاندار کرمان بیان کرد: فرمانداران برآوردی از امکانات مناطق خود داشته باشند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند و حتی از بخش حصوصی برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی کمک بگیرید.  “علی زینی‌وند” صبح امروز 28 بهمن‌ماه در ستاد بحران استان کرمان گفت: با توجه به تجربه گذشته باید برآورد هزینه‌ای دقیق در

امکانات مناطق را برای مقابله با ملخ صحرایی شناسایی کنید

ایسنا/کرمان استاندار کرمان بیان کرد: فرمانداران برآوردی از امکانات مناطق خود داشته باشند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند و حتی از بخش حصوصی برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی کمک بگیرید.

 “علی زینی‌وند” صبح امروز 28 بهمن‌ماه در ستاد بحران استان کرمان گفت: با توجه به تجربه گذشته باید برآورد هزینه‌ای دقیق در استان صورت گیرد.

وی با تاکید برآنکه ابزار خودرویی برای مقابله با ملخ صحرایی در استان تامین شود، تصریح کرد: هزینه جاری خودروها نیز برآورد و تامین شود اما نباید منتظر اعتبارات بود و باید نیاز خودرویی استان از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تامین شود.

استاندار کرمان بیان کرد: فرمانداران برآوردی از امکانات مناطق خود داشته باشند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند و حتی از بخش خصوصی برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی کمک بگیرید.

وی با بیان این مطلب که جهاد کشاورزی مسئول اصلی مبارزه با آفت است، تصریح کرد: باید طی 10 روز آینده همه ظرفیت‌های استان برای مقابله با ملخ صحرایی آماده باشد.

زینی‌وند در ادامه با اشاره به زلزله‌خیز بودن استان کرمان افزود: باید برنامه مدونی برای مطالعات گسل‌ها داشته باشید تا طرح‌های تفصیلی و هادی براساس این مطالعات انجام شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها