تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 22:35
کد خبر : 33878

انتقاد هافبک استقلال از منتقدان!

انتقاد هافبک استقلال از منتقدان!

مهدی مهدی‌پور معتقد است این تیم بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و اگر در دیدار با تراکتور موقعیت‌هایشان را گل می‌کردند، همه از تیمشان تعریف و تمجید می‌کردند.  مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر شرایطمان خوب است. با توجه به نتایجمان که

انتقاد هافبک استقلال از منتقدان!

مهدی مهدی‌پور معتقد است این تیم بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و اگر در دیدار با تراکتور موقعیت‌هایشان را گل می‌کردند، همه از تیمشان تعریف و تمجید می‌کردند.

 مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر شرایطمان خوب است. با توجه به نتایجمان که با سه پیروزی متوالی و بدون گل خورده بود، شرایط خوب است. باید دیدمان رو به جلو باشد و برای بازی با فجرسپاسی آماده شویم. باید با ۱۲ امتیاز به تعطیلات فیفادی برویم و با شرایط آماده‌ای فصل را ادامه دهیم.

او درباره اینکه هنوز استقلال به بازی چشم نواز نرسیده و بیشتر به فکر سه امتیازها است، گفت: بازی چشم نواز چیست؟ من موافق این موضوع نیستم. ما چهار روز قبل یک بازی سنگین در ذوب آهن داشتیم. آمار دوندگی بازیکنان به حدی بالا بود که چنین چیزی را در تیم های دیگر ندیده بودم. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. بازیکنان ما خسته بودند و موافق حرف شما نیستم. نیمه اول چند موفقعیت داشتیم که اگر گل می‌شد، الان همه “به به و چه چه” می‌کردند.

هافبک آبی‌ها درباره قرعه آسان استقلال در شروع لیگ گفت: تیم‌هایی هم که از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده‌اند قابل احترام هستند. ما با هوادار بازی سختی داشتیم و قطعا با فجرسپاسی هم بازی سختی خواهیم داشت. ما استقلال هستیم و باید همه بازی‌ها را ببریم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها