تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 17:56
کد خبر : 157006

اولین جلسه اتاق فکر حوزه تحقیقات

اولین جلسه اتاق فکر حوزه تحقیقات

اولین جلسه اتاق فکر حوزه تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد. به گزارش ایسنا، این اتاق فکر باهدف بررسی اهم مسائل و برنامه‌های مرتبط، فرایندها و الزامات حمایت از تحقیقات مشارکتی بین مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی کشور و ذی‌نفعان کارفرما، روز شنبه، 9 اسفند با حضور دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر

اولین جلسه اتاق فکر حوزه تحقیقات

اولین جلسه اتاق فکر حوزه تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این اتاق فکر باهدف بررسی اهم مسائل و برنامه‌های مرتبط، فرایندها و الزامات حمایت از تحقیقات مشارکتی بین مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی کشور و ذی‌نفعان کارفرما، روز شنبه، 9 اسفند با حضور دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر عبادی فر(رئیس مرکز توسعه هماهنگی و ارزشیابی تحقیقات)، دکتر جلالی نیا(معاون برنامه‌ریزی امور پژوهشی) و اعضای اتاق فکر متشکل از دکتر قانعی، دکتر عزیزی، دکترفرزادفر، دکتر رشیدی، دکتر صراف زادگان، دکتر حسین زاده، دکتر عنایتی، دکتر یزدی زاده و مهمانان مدعو جناب دکتر زنده‌دل، دکتر اکبری ساری و دکتر فضلی برگزار شد.

مبحث بررسی چالش‌ها و راهکارهای رصد و ارزیابی نتایج کاربردی تحقیقات انجام‌شده در حوزه علوم پزشکی، نخستین موضوعی بود که در جلسه به‌طور مبسوط به آن پرداخته شد. بدین منظور به دنبال ارائه فرآیندهای دیده‌شده جهت احصا و ارزیابی نتایج کاربردی تحقیقات در سطح جامعه توسط دکتر یزدی زاده، حاضرین در خصوص ارتقای فرآیندها با توجه به اهمیت مسئله، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را بیان کردند.

بنا بر اعلام سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، همچنین در خصوص research puzzle model  شبکه‌های تحقیقاتی و re-setup شبکه‌ها و ایجاد مدل مدیریتی جدید با رویکرد متناسب و کاربردی در شبکه‌های تحقیقاتی بحث و تبادل‌نظر و مقرر شد جلسات بعدی با حضور اعضا و با محوریت اهم اولویت‌های موضوعی معاونت تداوم یابد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها