تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دسامبر 2021 - 17:48
کد خبر : 174302

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز بارش‌های رگباری در سطح استان خبر داد. زهرا مبشری نسب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز در شمال غرب و فردا در مناطق جنوبی استان شاهد افزایش ابرناکی، بارش‌های پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود. از روز سه‌شنبه، ۳۰ آذر، بارش‌های باران

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز بارش‌های رگباری در سطح استان خبر داد.

زهرا مبشری نسب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز در شمال غرب و فردا در مناطق جنوبی استان شاهد افزایش ابرناکی، بارش‌های پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود. از روز سه‌شنبه، ۳۰ آذر، بارش‌های باران سطح استان را فرا می‌گیرد. همچنین سرعت وزش باد شدیدتر همراه با گردوخاک و با احتمال بروز خسارت خواهد بود. در این مدت بارش‌ها به صورت رگباری و در برخی مناطق همراه با رعد و برق است اما این بارش‌ها حجم زیادی نخواهد داشت.

وی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه پیش‌بینی شده و تا روز سه‌شنبه به ۲۰ درجه خواهد رسید. همچنین کمینه دمای هوای مشهد سه درجه خواهد بود.

فاروقی ادامه داد: از روز چهارشنبه، اول دی، میانگین دمای هوای استان و مشهد نسبت به روز قبل از آن پنج درجه کاهش می‌یابد. در این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در استان نیز کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تربیت‌ حیدریه با کمینه دمای هوای یک درجه زیر صفر و درگز با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت و بیشترین بارندگی از شهرستان ریوش ۲.۵ میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها