تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 15:10
کد خبر : 65337

بازدید سرپرست معاونت هنری از کارگاه حبیب‌الله صادقی

بازدید سرپرست معاونت هنری از کارگاه حبیب‌الله صادقی

تصویری از بازدید سرپرست معاونت هنری از کارگاه «در رثای سیمرغ تجلی» سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل هنرهای تجسمی از کارگاه «در رثای سیمرغ تجلی» حبیب‌الله صادقی دیدن کردند.  محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی عصر

بازدید سرپرست معاونت هنری از کارگاه حبیب‌الله صادقی
تصویری از بازدید سرپرست معاونت هنری از کارگاه «در رثای سیمرغ تجلی»

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل هنرهای تجسمی از کارگاه «در رثای سیمرغ تجلی» حبیب‌الله صادقی دیدن کردند.

 محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی عصر چهارشنبه (بیست و هشتم مهرماه) از کارگاه «در رثای سیمرغ تجلی» اثر حبیب‌الله صادقی در فرهنگستان هنر بازدید کردند. در این بازدید بهمن نامور مطلق، رییس فرهنگستان هنر و علیرضا اسماعیلی، دبیر فرهنگستان نیز حضور داشتند.

حبیب‌الله صادقی، هنرمند نقاش در این بازدید درباره روند خلق اثر که “روایت‌هایی را با استفاده از اسطوره‌ها و نمادها از رشادت‌ها و حماسه‌ها در طول تاریخ تا امروز تبیین می‌کند” توضیح داد.
صادقی کارگاه اثر نقاشی «در رثای سیمرغ تجلی» را که به طول ۱۰۰ متر است از سال گذشته آغاز کرده و مراحل پایانی را می‌گذراند.

 

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها