تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 23:53
کد خبر : 131825

بازی را به داور باختیم

بازی را به داور باختیم

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: آویژه در بدترین وضعیت به کاله آمل باخت، اما داور در این شکست بی‌تاثیر نبود. سرجان ایوانوویچ در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص باخت تیمش مقابل کاله آمل در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: در بهترین روز کاله آمل، به این تیم باختیم. برای هر تیمی

بازی را به داور باختیم

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: آویژه در بدترین وضعیت به کاله آمل باخت، اما داور در این شکست بی‌تاثیر نبود.

سرجان ایوانوویچ در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص باخت تیمش مقابل کاله آمل در پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: در بهترین روز کاله آمل، به این تیم باختیم. برای هر تیمی چنین شرایطی پیش می‌آید که یک تیم در بدترین شرایط باشد و حریفش در بهترین وضعیت. این دو عامل باعث شد که نتوانیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و نتیجه را با اختلاف زیادی به این تیم واگذار کردیم. شاید بتوان گفت که برنده اصلی این دیدار داور بود، نه کاله آمل.

وی افزود: وقتی داور چند تصمیم اشتباه می‌گیرد، فشار زیادی روی بازیکنان ما می‌آید و طبیعی است که کیفیت همیشگی را نداشته باشند. اشتباهات فاحش داور به تیم ما ضرر زد و بازیکنانم از لحاظ ذهنی به هم ریخته و نتیجه را واگذار کردند.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص دیدار دوم با کاله آمل، بیان کرد: برای بازی بعد برنامه داریم و با هدف برد در دیدار دوم حاضر خواهیم شد. به عوامل بیرونی توجهی نداریم و بازی متفاوتی را ارائه خواهیم داد. امیدوارم همه چیز برابر باشد و تیم داوری هم کمترین اشتباه را داشته باشد.

ایوانوویچ در خصوص مصدومیت بازیکن باتجربه تیمش، گفت: ایمان زندی مصدومیت جزئی دارد و امیدوارم به بازی دوم برسد. سعی می‌کنیم تیم را از نظر روانی آماده دیدار دوم کنیم. تمرینات فنی خوبی انجام دادیم و آماده بازی دوم با کاله آمل خواهیم بود. امیدوارم در دو بازی آینده پیروز میدان باشیم.

گفتنی است روز چهارشنبه در دیدار اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم آویژه صنعت پارسا در سالن بسکتبال آزادی تهران مقابل کاله آمل متحمل شکست شد. دیدار دوم این دو تیم هم روز یکشنبه در همین سالن برگزار می‌شود. در صورت پیروزی آویژه در این دیدار، تکلیف تیم برنده به بازی سوم که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها