تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:23
کد خبر : 137711

بانوان باید مشارکت تاثیرگذاری در موضوعات اجتماعی و سیاسی داشته باشند

بانوان باید مشارکت تاثیرگذاری در موضوعات اجتماعی و سیاسی داشته باشند

فرماندار ارومیه گفت: حضور بانوان در پویش های اجتماعی باید چشمگیر باشد.   به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا ملامحمدی زاده در جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم گلریزان ویژه بانوان و کودکان مناطق سیل زده افزود:بانوان باید مشارکت تاثیرگذاری در موضوعات اجتماعی و سیاسی داشته باشند و حمایت پررنگ زنان از پویش انسانیت ۴

بانوان باید مشارکت تاثیرگذاری در موضوعات اجتماعی و سیاسی داشته باشند
فرماندار ارومیه گفت: حضور بانوان در پویش های اجتماعی باید چشمگیر باشد.
 
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا ملامحمدی زاده در جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم گلریزان ویژه بانوان و کودکان مناطق سیل زده افزود:بانوان باید مشارکت تاثیرگذاری در موضوعات اجتماعی و سیاسی داشته باشند و حمایت پررنگ زنان از پویش انسانیت ۴ (در راستای کمک به سیل زدگان)  می‌تواند تقویت کننده سرمایه اجتماعی بانوان در جامعه باشد.
 
وی بااشاره به وضعیت سیل زدگان در استانهای مختلف کشور و ضرورت کمک رسانی به آنها تصریح کرد: پویش انسانیت ۴ می توانند آزمونی برای سنجش میزان مشارکت زنان در مباحث اجتماعی باشد.
 
 ملامحمدی زاده بابیان اینکه با توجه به نیاز انجام شده از مناطق سیل‌زده مقرر شد گریزانی برای تهیه اقلام مورد نیاز بانوان و کودکان چون اقلام بهداشتی، شیر خشک،شیشه شیر و …در ارومیه برگزار شود گفت: در این گلریزان تلاش خواهد شد کمکهای غیر نقدی مردم جمع آوری شود.
 
 فرماندار ارومیه با اشاره به کمک های فرستاده شده به مناطق سیل زده لرستان گفت: پویش انسانیت ۴، مردمی و غیر دولتی بوده و تاکنون ۳ کامیون لوازم بهداشتی و … به مناطق سیل زده لرستان ارسال کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها