تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 22:49
کد خبر : 8385

با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود

با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دادگستری بروجرد گفت: با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود. حمید بوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشترین تأکید نظارت بر فعالیت فضای مجازی است چون می‌تواند برای انتخابات پرشور و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات مؤثر باشد. وی تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف ابتدا تذکر داده می‌شود در غیر این‌صورت آن را

با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دادگستری بروجرد گفت: با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود.

حمید بوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشترین تأکید نظارت بر فعالیت فضای مجازی است چون می‌تواند برای انتخابات پرشور و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف ابتدا تذکر داده می‌شود در غیر این‌صورت آن را به‌صورت پرونده قرار می‌دهیم و برخورد می‌شود.

رئیس دادگستری بروجرد خاطرنشان کرد: اگر در فضای مجازی از طریق کانال‌ها اقدام به توهین کنند ابتدا از طریق پلیس فتا با تذکراتی که نیاز هست به آن‌ها داده می‌شود در صورت تکرار کنند با شکایت شخصی یا آن‌های که جنبه عمومی دارند برای آن‌ها تشکیل پرونده داده می‌شود و برخورد خواهیم کرد.

بوالحسنی اضافه کرد: تخلفات و تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات در فضای مجازی به‌طور کامل رصد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده تبلیغات زودهنگام ابتدا تذکر و در صورت تکرار پس از تشکیل پرونده بعد از انتخابات با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها