تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آگوست 2021 - 22:44
کد خبر : 1544

برترین «ایده‌های زیست فناورانه» دانشجویی باهم به رقابت می‌پردازند

برترین «ایده‌های زیست فناورانه» دانشجویی باهم به رقابت می‌پردازند

انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه خوارزمی، مسابقه‌ «ایده‌های زیست فناورانه» جهت پیوند میان دانشگاه و صنعت برگزار می کند.  این مسابقه با نظر به چالش‌ها و مشکلات دانشجویان مقاطع مختلف در اجرایی کردن و دیده شدن ایده‌های خود، همچنین جهت پرورش ذهن دانشجویان خلاق، ایده یابی و برقراری تعامل سازنده بین دانشگاه و صنعت برگزار

برترین «ایده‌های زیست فناورانه» دانشجویی باهم به رقابت می‌پردازند

انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه خوارزمی، مسابقه‌ «ایده‌های زیست فناورانه» جهت پیوند میان دانشگاه و صنعت برگزار می کند.

 این مسابقه با نظر به چالش‌ها و مشکلات دانشجویان مقاطع مختلف در اجرایی کردن و دیده شدن ایده‌های خود، همچنین جهت پرورش ذهن دانشجویان خلاق، ایده یابی و برقراری تعامل سازنده بین دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود.

مسابقه در هشت حوزه زیست فناورانه یعنی گرایش‌های “زیست فناوری پزشکی”، “میکروبی”، “کشاورزی”، “محیطی”، “دریایی”، “جانوری”، “نانوبیوتکنولوژی” و “بیوانفورماتیک” برای تمامی دانشجویان در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار خواهد شد که ایده‌های‌ همه مقاطع به صورت یکسان ارزشیابی و سنجیده می شود و شرکت کنندگان می توانند به صورت تک نفره یا در قالب گروه‌های دو تا چهار نفره در مسابقه شرکت کنند.

مسابقه‌ «ایده‌های زیست فناورانه» در چهار مرحله ثبت نام دانشجویان و ارسال پروپوزال، داوری و امتیازدهی، ارائه آموزش‌های تخصصی منتورها جهت پرورش ایده و ارائه ایده‌ها و دفاعیه از ۱۵ شهریور الی ۱۰ آبان ماه برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام بر روی لینک https://biotech.khu.ac.ir/dform/۳۷۸/۳۵۲/ کلیک کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://biotech.khu.ac.ir/content/۶۱۵۳۹/ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها