تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:40
کد خبر : 137950

بروجرد در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد

بروجرد در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بروجرد می‌تواند در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد. فاطمه مقصودی در جریان بازدید از کارخانه اکسیر بروجرد که امروز ۱۹ اسفندماه صورت گرفت، بر رفع موانع تولید و تلاش برای توسعه این کارخانه تأکید کرد. وی با اشاره به توانمندی‌های موجود شهرستان بروجرد، تصریح

بروجرد در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بروجرد می‌تواند در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از کارخانه اکسیر بروجرد که امروز ۱۹ اسفندماه صورت گرفت، بر رفع موانع تولید و تلاش برای توسعه این کارخانه تأکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های موجود شهرستان بروجرد، تصریح کرد: این شهرستان با وجود نخبگان و اندیشمندان و جوانان خلاق، می‌تواند بیش از پیش در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: اقتصاد قوی در یک منطقه و کشور می‌تواند یکی از مهمترین آیتم‌های قدرت هر کشور باشد که شهرستان بروجرد با استعدادها و توانمندی‌های موجود می‌تواند از قدرت اقتصادی برخوردار شود.

مقصودی اکسیر را از جمله شرکت‌های موفق و کارخانجاتی دانست که متعلق به شخص و گروه نیست و اضافه کرد: این صنعت پویا به ملت ایران تعلق دارد و ما هم برای توسعه آن تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: برخی صنایع شهرستان و استان‌ها در رونق تولید با مشکلاتی مواجه هستند که با ظرفیت و توانمندی نمایندگان و پیگیری‌های زیاد برای رفع این مشکلات و موانع و رونق تولید در تلاش هستیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها