تاریخ انتشار : شنبه 21 آگوست 2021 - 20:37
کد خبر : 5070

برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزار تری‌دی مکس

برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزار تری‌دی مکس

انجمن‌های علمی دانشجویی معماری دانشگاه رازی، دانشگاه سمنان، دانشگاه بجنورد و انجمن تالار یزد دوره آموزشی تری‌دی مکس (۳DS MAX) را برگزار می‌کند.  این دوره با تدریس ایوب زنگیون به مدت ۳۰ ساعت در روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود و شروع آن از اول شهریور خواهد بود. دستورات اپلیکیشن منو، تنظیم

برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزار تری‌دی مکس

انجمن‌های علمی دانشجویی معماری دانشگاه رازی، دانشگاه سمنان، دانشگاه بجنورد و انجمن تالار یزد دوره آموزشی تری‌دی مکس (۳DS MAX) را برگزار می‌کند.

 این دوره با تدریس ایوب زنگیون به مدت ۳۰ ساعت در روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود و شروع آن از اول شهریور خواهد بود.

دستورات اپلیکیشن منو، تنظیم مربوط به آپشن، دستورات نویگیشن، آشنایی با command در نرم‌افزار ۳ds max، معرفی و کاربردهای مادیفایر لیست، معرفی فیلتر سلکشن، معرفی و کار با سربرگ creation، معرفی دستورات ماکسیمایز و مینیمایز، معرفی میانبرهای کیبوردی برای سرعت بیشتر در انجام پروژه‌ها و معرفی انواع دستورات و گزینه‌های دیگر سرفصل‌های این دوره آموزشی است که همراه با انجام ۱۰ پروژه توسط شرکت کنندگان در این دوره خواهد بود.

این دوره با همکاری انجمن‌ علمی دانشجویی مکانیک دانشگاه رازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @admraziarch پیام دهند یا با شماره ۰۹۹۰۳۶۰۳۷۷۲ تماس بگیرند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها