تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 21:46
کد خبر : 151975

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی با عنوان رویداد «صندلی تجربه» در سمنان خبر داد. علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: مجموعه رویدادهای کارآفرینی صندلی تجربه ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و

برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی «صندلی تجربه» در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی با عنوان رویداد «صندلی تجربه» در سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: مجموعه رویدادهای کارآفرینی صندلی تجربه ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: تا کنون دو رویداد از سلسله رویدادهای کارآفرینی در حوزه طراحی نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه و کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک با حضور اساتید و کارآفرینان برتر کشوری در این دو حوزه برگزار شده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: مهندس مهدی مظفری از اساتید و کارآفرینان برتر کشور در حوزه طراحی نرم افزارهای تلفن همراه و همچنین مهندس فرزانه دانشمند، مؤسس و بنیانگذار استارتاپ چیگل(پلتفرم فروش اینترنتی بین المللی) به عنوان میزبان و سخنران حضور داشتند.

منصفی راد اضافه کرد: در این دو رویداد «صندلی تجربه» که با هدف شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان برگزار شد، قریب به 120 نفر از جوانان و علاقه مندان به حوزه های مختلف کارآفرینی شرکت کردند.

وی اظهار کرد: مجموعه رویدادهای کارآفرینی تا پایان امسال در قالب کارگاه های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین چندین رویداد «صندلی تجربه» برگزار می شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین گفت: مجموعه رویدادهای کارآفرینی به صورت مجازی و از طریق سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می توانند با شماره 33337141 مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها