تاریخ انتشار : جمعه 24 دسامبر 2021 - 10:46
کد خبر : 175046

بنی‌تمیم: خوزستان در شمشیربازی سرشار از استعداد است

بنی‌تمیم: خوزستان در شمشیربازی سرشار از استعداد است

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است که خوزستان در شمشیربازی سرشار از استعداد است و باید با اولویت شهرستان‌هایی که گنجایش و پتانسیلِ گسترش این رشته را دارند، فعالیت شود. حمید بنی تمیم در بازدید از اردوی تیم‌ملی شمشیربازی اپه نوجوانان در اهواز، اظهارکرد: خوزستان در شمشیربازی سرشار از استعداد است و ما

بنی‌تمیم: خوزستان در شمشیربازی سرشار از استعداد است

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است که خوزستان در شمشیربازی سرشار از استعداد است و باید با اولویت شهرستان‌هایی که گنجایش و پتانسیلِ گسترش این رشته را دارند، فعالیت شود.

حمید بنی تمیم در بازدید از اردوی تیم‌ملی شمشیربازی اپه نوجوانان در اهواز، اظهارکرد: خوزستان در شمشیربازی سرشار از استعداد است و ما هم به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه داریم شرایط را برای قهرمانان‌مان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: امیدوارم در شمشیربازی که یک رشته المپیکی است و خوزستان نیز می‌تواند سهم قابل توجهی در این رشته داشته باشد، نقش‌مان را به خوبی ایفا کنیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این رشته شرایط و زیر ساخت خود را می‌خواهد و امیدوارم در حد توان و با اولویت شهرستان‌هایی که گنجایش و پتانسیل گسترش این رشته را دارند، فعالیت کنیم.

وی در این بازدید در جریان آخرین وضعیت اردوی تیم‌ملی شمشیربازی اپه نوجوانان در اهواز قرار گرفت و با کادرفنی و ملی‌پوشان به گفت و گو پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها