تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آگوست 2023 - 15:22
کد خبر : 208324

تخصصی ترین خدمات باربری بین شهری

تخصصی ترین خدمات باربری بین شهری

همانطور که می‌دانید فرایند باربری بین شهری نیاز به تخصص و تجربه دارد به همین دلیل لازم است تا از خدمات یک شرکت معتبر جهت ارسال انواع بار استفاده کنید. افراد زیادی هستند که تمایل دارند خودشان نسبت به حمل بار بین شهری اقدام کنند ولی متاسفانه با مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم بیمه بار ، سرقت و…

همانطور که می‌دانید فرایند باربری بین شهری نیاز به تخصص و تجربه دارد به همین دلیل لازم است تا از خدمات یک شرکت معتبر جهت ارسال انواع بار استفاده کنید. افراد زیادی هستند که تمایل دارند خودشان نسبت به حمل بار بین شهری اقدام کنند ولی متاسفانه با مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم بیمه بار ، سرقت و… مواجه می شوند. به همین علت در این مقاله تلاش داریم تا شما را از خدمات تخصصی و با کیفیت خود مطلع سازیم تا یک باربری بین شهری ایمن و سریع را با ما تجربه کنید. ما بهترین خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام و مجهزترین کامیون‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهیم.

انواع خودروهای باربری بین شهری

اگر قصد باربری بین شهری را دارید باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که خودرویی که انتخاب می‌کنید در تناسب کامل با مشخصات بار از قبیل وزن و یا حجم آن باشد. صنعت خودروسازی با در نظر گرفتن این مورد انواع کامیون‌ها را با ظرفیت و تناژ مخصوصی طراحی و تولید می‌کند. مجموعه تخصصی میثم لواسان با دسترسی به بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور می‌تواند انواع کامیون‌های باربری از قبیل خاور و تریلی را برای شما فراهم کند.

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور و ایسوزو ( مسقف و روباز )
  • نیسان و وانت

ممکن است این سوال پیش بیاید که کدام خودروی باربری برای بار شما مناسب است در پاسخ با با ذکر یک مثال جهت انتخاب خودروی مناسب شما را راهنمایی می‌کنیم مثلاً فرض کنید شما قصد حمل بار به بندرعباس را دارید محموله‌ای که قصد جابجایی آن را دارید ۶ تن است. در این حالت ممکن است خودرویی مناسب بار شما کامیون تک باشد. اگر بار شما حجم زیادی داشته باشد ممکن است انواع تریلی برای انتقال آن مناسب باشد.

images_1692002873_64d9ea39c5bab.jpg

چه نوع باری را به شهرستان انتقال می‌دهید؟

مجموعه تخصصی میثم لواسان یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های باربری در تهران است که بهترین خدمات را جهت ارسال انواع بار به شهرستان ارائه می‌دهد به دلیل حسن سابقه و شهرت شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی با مجموعه ما  قرارداد باربری منعقد کرده‌اند. ما مناسب‌ترین کامیون‌ها و نیسان را جهت حمل بار به شهرستان در دسترس شما قرار می‌دهیم و مجوزات قانونی جهت تردد مجاز خودروها را صادر می‌کنیم. شما می‌توانید با کمترین هزینه بهترین خدمات را از مجموعه ما دریافت کنید قبل از هر اقدامی می‌توانید به صورت رایگان مشاوره تخصصی بگیرید تا از روند ارسال بار به شهرستان مطلع شوید.

  • ارسال لوازم منزل و اثاثیه
  • باربری انواع لوله و بتن
  • حمل محموله تجاری و تولیدی
  • ارسال قطعات صنعتی
  • حمل مواد دارویی و بهداشتی
  • انتقال مواد اولیه کارخانه ها
  • حمل و نقل سنگ و سرامیک
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

images_1692002887_64d9ea471f2b0.png

حمل بار بین شهری به صورت دربستی

مجموعه حرفه‌ای میثم لواسان به صورت دربستی نسبت به ارسال انواع بار سنگین به شهرستان اقدام می‌کند منظور از حمل بار دربستی چیست؟ فرض کنید شما با مجموعه ما تماس می‌گیرید و قصد حمل بار به تبریز را دارید. با توجه به مشخصاتی که بار شما دارد خودروی مناسب خاور است و همانطور که می‌دانید خاور ظرفیت انتقال محموله‌های ۴ تنی را دارد به همین دلیل ما خودروی خاور را برای ارسال بار شما اختصاص می‌دهیم و هیچ باری همراه بار شما به تبریز انتقال داده نمی‌شود. خدمات دربستی موجب تسریع روند حمل بار و حفظ ارزش مالی آن است. کارشناسان ما صفر تا صد باربری را کاملاً تخصصی برای شما در سریع‌ترین زمان انجام می‌دهند و کلیه مجوزهای لازم برای بار شما را صادر می‌کنند. 

نحوه ثبت سفارش باربری بین شهری

مجموعه میثم لواسان شرایطی را فراهم کرده تا شما به آسان‌ترین شکل ممکن سفارش خود را ثبت کنید مثلاً فرض کنید شما قصد حمل بار به زاهدان را دارید. با شماره 02133864006 تماس می‌گیرید و مشخصات بار خود را اعلام می‌کنید کارشناسان متناسب با اطلاعاتی که از شما دریافت می‌کنند خودرو را انتخاب و بر اساس ارزش مالی بار بیمه نامه را صادر می‌کنند. کلیه اقدامات لازم جهت ارسال بار به صورت اینترنتی و از راه دور است این عامل دو مزیت مهم دارد صرفه‌جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه.

images_1692002985_64d9eaa9cccd9.jpg

باربری بین شهری با بیمه نامه کامل و بارنامه دولتی

وزارت راهداری صدور بیمه نامه کامل و بارنامه دولتی را در حمل بار بین شهری الزامی می‌داند. شرکت‌های باربری موظف هستند که با یک شرکت بیمه معتبر قرارداد همکاری منعقد کنند و بارنامه دولتی را جهت تردد مجاز خودروها صادر کنند. چرا بیمه نامه و بارنامه الزامی است؟ فرض کنید شما قصد حمل بار به اصفهان را دارید. خطرات زیادی در طول مسیر باربری محموله شما را تهدید می‌کند و ممکن است ارزش مالی آن را کاهش یا به طور کلی از بین ببرد به همین دلیل زمانی که شما بیمه نامه داشته باشید اگر خسارتی به بار وارد شود می‌توانید به بیمه مراجعه کنید و درخواست خسارت کنید. در بارنامه نیز یک کد رهگیری درج شده که به وسیله آن می‌توانید روند باربری را مطلع شوید همچنین بارنامه به منزله سند مالکیت صاحب بار است. میثم لواسان کامل‌ترین بیمه نامه و بارنامه دولتی الکترونیکی را جهت تسریع روند ارسال بار بین شهری در دسترس شما قرار می‌دهد تا بدون هیچ گونه استرس و نگرانی این پروسه را انجام دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها