تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:29
کد خبر : 122920

تخلیه سه روستای شهرستان شیراز

تخلیه سه روستای شهرستان شیراز

شهردار منطقه 7 شیراز با توجه به احتمال طغیان رودخانه در مناطق شرق شیراز از دیروز به ساکنان مناطق اقبال‌آباد، کوشکک و ماه‌فیروزان اطلاع‌رسانی کردیم و امروز نیز ساکنان این مناطق با 12 دستگاه اتوبوس به نقاط امن منتقل شدند . به گزارش ایسنا منطقه فارس، اسماعیل صالحی سه شنبه ششم فروردین در جمع خبرنگاران گفت:

شهردار منطقه 7 شیراز با توجه به احتمال طغیان رودخانه در مناطق شرق شیراز از دیروز به ساکنان مناطق اقبال‌آباد، کوشکک و ماه‌فیروزان اطلاع‌رسانی کردیم و امروز نیز ساکنان این مناطق با 12 دستگاه اتوبوس به نقاط امن منتقل شدند .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، اسماعیل صالحی سه شنبه ششم فروردین در جمع خبرنگاران گفت: عوامل شهرداری با مراجعه به تک تک منازل، هشدار برای تخلیه داده شد.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از بروز حادثه، نقاط مورد نیاز به مرمت رودخانه خشک انجام شده است؛ با کمک معتمدین محلات به همه ساکنان اطلاع‌رسانی کردیم و درب مساجد و سالن‌های سرپوشیده به روی مردم باز است .

شهردار منطقه 7 شیراز همچنین از شهروندان خواست اکیداً از تجمع در روی پل‌های کنارگذر شیراز و پارک خودرو در این مسیر خودداری کنند و افزود: همچنین از شهروندان می خواهم اکیداً از تجمع در روی پل‌های کنارگذر شیراز و پارک خودرو در این مسیر خودداری کنند .

صالحی گفت: تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است و همکاران من در منطقه حضور دارند، در صورت نیاز نیروهای خدمات‌رسان و امدادگر نیز حضور پیدا می‌کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها