تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 11:14
کد خبر : 166966

تساوی یک نیمه‌ای ماشین‌سازی و سایپا

تساوی یک نیمه‌ای ماشین‌سازی و سایپا

نیمه نخست بازی دو تیم ماشین‌سازی و سایپا، برنده‌ای نداشت. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم ماشین‌سازی و سایپا از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی یک نیمه‌ای ماشین‌سازی و سایپا
نیمه نخست بازی دو تیم ماشین‌سازی و سایپا، برنده‌ای نداشت.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم ماشین‌سازی و سایپا از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی، یوسف سیدی، فرید بهزادی، محسن یوسفی، سیداحمد مهدی‌زاده، احسان علوان‌زاده، فرشاد سالاروند، احسان تأییدی، سعید مهری، بازیکنان ماشین‌سازی در این بازی هستند.

حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، آرش رضاوند، معین عباسیان، امید دره، آرمان رمضانی، امید جهانبخش و مصطفی تابیح پور نیز برای سایپا بازی می‌کنند.

در این بازی سرد و کسل، دو تیم نتوانستند خطر آنچنانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و در نهایت، نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها