تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آگوست 2021 - 22:20
کد خبر : 3237

تشکل های مردمی عامل تحقق نهی از منکر در جامعه است

تشکل های مردمی عامل تحقق نهی از منکر در جامعه است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی بهره مند شد. سیدمحمد صالح هاشمی گلپایگانی، امروز، ۲۳ مردادماه در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر کردستان اظهار کرد: امام حسین(ع) محور وحدت برای تشیع

تشکل های مردمی عامل تحقق نهی از منکر در جامعه است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی بهره مند شد.

سیدمحمد صالح هاشمی گلپایگانی، امروز، ۲۳ مردادماه در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر کردستان اظهار کرد: امام حسین(ع) محور وحدت برای تشیع و تسنن و تمام بشریت است.

وی امام حسین(ع) را الگوی عملی ایثار و فداکاری دانست و افزود: امام حسین(ع) مظهر مبارزه با زشتی و پلیدی و نمونه ایثار و فداکاری بوده که مجموعه‌ای از الگوهای برتر اخلاقی برای تمام سنین است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه بالاترین نعمت برای بشریت نعمت هدایت است، بیان کرد: با الگو گرفتن از امام حسین(ع) می‌توان وحدت شیعه و سنی درست کرد و انسجام و همدلی به وجود آورد.

وی ادامه داد: فلسفه قیام امام حسین(ع) ایستادگی در برابر ظلم و ستم بوده است چرا که ظلم، فساد اخلاقی، اختلاف و تفرقه جامعه را به فنا می‌دهد.

هاشمی گلپایگانی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود ویروس‌های منکر در جامعه پخش می‌شود و باید در برابر این ویروس‌ها تدافعی عمل کرد.

وی گفت: در بسیاری از مواقع در برابر تهاجم دشمن عقب کشیدیم و بسیاری از مواقع سکوت کردیم در حالیکه اگر در جایی می‌توانیم قدمی برداریم باید در مسیر هدف امام حسین و ترویج معروفات و نهی از منکرات حرکت کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مردم باید ساز و کار و تشکل‌های مردمی راه‌اندازی کنند تا امر به معروف در جامعه اتفاق بیفتد.

وی در پایان یادآور شد: مردم خود باید فرهنگ کردستان را محافظت کنند و ما از تشکل‌های مردمی برای ترویج این فریضه الهی حمایت خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها