تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اکتبر 2021 - 23:27
کد خبر : 21247

تقاضای تعدادی از نمایندگان برای بررسی با اولویت لایحه رتبه بندی معلمان

تقاضای تعدادی از نمایندگان برای بررسی با اولویت لایحه رتبه بندی معلمان

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس در نامه ای به رییس مجلس خواستار بررسی خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان شدند. محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ‌بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس با امضای نامه ای به رییس مجلس خواستار  بررسی

تقاضای تعدادی از نمایندگان برای بررسی با اولویت لایحه رتبه بندی معلمان

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس در نامه ای به رییس مجلس خواستار بررسی خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان شدند.

محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ‌بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس با امضای نامه ای به رییس مجلس خواستار  بررسی با اولویت و خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس بر اساس تبصره ۱ ماده ۱۰۰ آیین نامه داخلی شدند.

به گزارش ایسنا متن نامه نمایندگان به رییس قوه مقننه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما اینجانبان امضا کنندگان ذیل به استحضار می رساند به دنبال وصول لایحه نظام رتبه بندی معلمان از سوی دولت محترم بر اساس تقاضا و پیگیری مکرر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹ و تصویب آن به اتفاق آراء در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در اولین جلسه سال ۱۴۰۰ با پایان مهلت ارائه پیشنهادات از سوی نمایندگان محترم هم اکنون در دستور هفتگی مجلس قرار دارد. با عنایت به تقاضای به حق جامعه فرهنگیان کشور و عدم اجرای رتبه بندی ویژه معلمان در طول ۱۰ سال گذشته و لزوم تصویب آن در مجلس شورای اسلامی در اجزای جزء ۲ ماده ۶۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه دستور فرمایید این لایحه با اولویت وفق تبصره ۱ ماده ۱۰۰ قانون آئین نامه داخلی مجلس در دستور مجلس قرار گیرد و در اسرع وقت با تصویب و ابلاغ زمینه اجرای آن فراهم گردد.

ضمنا در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی تامین اعتبار اجرای آن صورت گرفته است.»

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها