تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 اکتبر 2021 - 19:55
کد خبر : 26978

تکریم دهه کرامت در اصفهان

تکریم دهه کرامت در اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون دبیرخانۀ خدمت رضوی اصفهان، جزئیات برنامه‌هایی را که قرار است به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در این استان اجرا شود، شرح داد. سید محمدحسین امامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۲۲ خرداد تا یکم تیرماه دهۀ کرامت نامیده شده  و ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، شعار امسال این دهه را «خدمت کریمانه؛ گره‌گشایی

تکریم دهه کرامت در اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون دبیرخانۀ خدمت رضوی اصفهان، جزئیات برنامه‌هایی را که قرار است به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در این استان اجرا شود، شرح داد.

سید محمدحسین امامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۲۲ خرداد تا یکم تیرماه دهۀ کرامت نامیده شده  و ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، شعار امسال این دهه را «خدمت کریمانه؛ گره‌گشایی به رسم اهل‌بیت علیهم‌السلام» اعلام کرده است.

وی، با اشاره به اینکه دین اسلام بر پایۀ رأفت و اخلاق استوار است، ادامه داد: دهۀ کرامت یادآور خوبی‌ها و جمال و کمال انسانی است، به همین دلیل خادمیاران رضوی در طول این دهه که از میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و به میلاد امام رضا (ع) ختم می‌شود، اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوعی را در نظر دارند.

معاون دبیرخانۀ خدمت رضوی اصفهان اعلام کرد: شنبه ۲۲ خردادماه، رأس ساعت ۷ صبح و هم‌زمان با روز دختر، برنامۀ تجلیل از دختر دو شهید مدافع حرم را به همراه عطرافشانی و گل افشانی قبور و تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر با حضور خادمیاران در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهیم کرد و بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تمامی برنامه‌های خود تأکید خواهیم داشت.

امامی با اشاره به دیگر برنامه‌هایی که برای گرامیداشت هفتۀ کرامت در اصفهان اجرا می‌شود، گفت: طی این دهه، خادمیاران رضوی با برپایی هشت غرفه در گذر چهارباغ با موضوع مشاوره حقوقی و خانواده، سلامت، بانوان، رسانه و… همچنین استقرار میزهای خدمت در هشت نقطۀ شاخص استان ازجمله؛ حرم مطهر زینبیه(س)، امامزاده ابوالعباس، مسجد امام رضا(ع)، مسجدالزهرا، مسجد المهدی، مسجد امام محمدباقر(ع)، مسجد قبا و مسجد ‌النور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: برگزاری مراسم گلریزان برای آزادسازی زندانیان، برنامۀ شب‌شعر رضوی و آئینی و توزیع بسته‌های معیشتی و ارزاق، به همراه حضور کاروان‌های زیر سایۀ خورشید در استان اصفهان و همچنین، پخش صلوات خاصۀ امام رضا رأس ساعت ۸ صبح در همۀ ادارات دولتی اصفهان برنامه‌های دیگری است که در دهۀ کرامت اجرا خواهیم کرد.

معاون دبیرخانۀ خدمت رضوی اصفهان خاطر نشان کرد: تقدیر از زحمات کادر درمان در بیمارستان‌ها توسط خادمیاران و کمک به افرادی که برای تزریق واکسن کرونا نیاز به حمایت‌هایی مثل اعزام پرستار در منزل و … دارند را نیز در برنامه‌های این دهه گنجانده‌ایم و برای برپایی میز خدمت در دادگستری استان اصفهان توسط خادمیاران حوزۀ حقوقی برای مشاوره دادن به مردم در قالب طرحی به نام «ثامن» که بناست در طول سال و روزهای چهارشنبه با نام «چهارشنبه‌های امام رضایی» تداوم پیدا کند، نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها