تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 23:25
کد خبر : 8804

ثبت اطلاعات ورزشی در سامانه مبین

ثبت اطلاعات ورزشی در سامانه مبین

ایسنا/اردبیل معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران، مربیان و داوران باید اطلاعات دقیق خود را در سامانه مبین به ثبت برسانند. محمدرضا برادران در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان و در قالب سامانه طراحی شده در سایت وزارت ورزش و جوانان

ثبت اطلاعات ورزشی در سامانه مبین

ایسنا/اردبیل معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشکاران، مربیان و داوران باید اطلاعات دقیق خود را در سامانه مبین به ثبت برسانند.

محمدرضا برادران در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان و در قالب سامانه طراحی شده در سایت وزارت ورزش و جوانان مربیان، داوران و ورزشکاران در رشته‌های مختلف باید اطلاعات خود را به صورت کامل و جامع در این سامانه ثبت کنند تا از این به بعد خدمات ارائه شده به این جمعیت به صورت منسجم و هدفمند انجام شود.

وی تصریح کرد: تاکنون استقبال کمی را از سوی مربیان، داوران و ورزشکاران استان برای ثبت اطلاعات در این سامانه شاهد بودیم که امیدواریم با احساس مسئولیت این جمعیت ورزشی بتوانند اطلاعات مورد نظر را در سامانه درج و به تکمیل این مجموعه و بانک اطلاعاتی کمک کنند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مزایای ثبت این اطلاعات را بهره‌مندی داوران و مربیان از دوره‌های آموزشی و حضور ورزشکاران در میادین ملی و حتی بین‌المللی اعلام کرد و گفت: در صورتی که مربی و یا داور اطلاعات خود را ثبت نکند، قطعا در ارتقا مربیگری و سایر فعالیت‌ها با مشکلاتی روبه‌رو شده و نمی‌تواند در دوره‌های برگزار شده، حضور پیدا کند.

برادران افزود: ما در استان اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشکاران، مربیان و داوران کاربلد و جوان و جویای نامی را داریم که امیدواریم با ثبت اطلاعات در این سامانه در آینده بتوانند به صورت غیرحضوری و مجازی از دوره‌های برگزار شده برای ارتقا دانش و مهارت خود استفاده کنند.

وی از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان خواست تا در سال جاری بیشترین اهتمام را به تقویت فعالیت‌های ورزشی و همچنین بحث استعدادیابی و عمل به تقویم ورزشی در رشته‌های مختلف متمرکز کرده و زمینه یک تحول جدی را در ورزش و کسب موفقیت‌های بیشتر فراهم کنند.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها