تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 21:18
کد خبر : 147409

ثبت ۵ برند صنایع دستی در بیرجند

ثبت ۵ برند صنایع دستی در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی بیرجند گفت: تاکنون پنج برند محصول صنایع دستی این شهرستان ثبت شده که این برندها در رشته‌های حوله بافی و تراش سنگ بوده است. حسنعلی فولادی، امروز جمعه ۱۵ اسفند به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ثبت برند مصنوعات و کالاها به منزله شناسنامه‌دار کردن آن محصول

ثبت ۵ برند صنایع دستی در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی بیرجند گفت: تاکنون پنج برند محصول صنایع دستی این شهرستان ثبت شده که این برندها در رشته‌های حوله بافی و تراش سنگ بوده است.

حسنعلی فولادی، امروز جمعه ۱۵ اسفند به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ثبت برند مصنوعات و کالاها به منزله شناسنامه‌دار کردن آن محصول است و با توجه به رونق روزافزون فروش مجازی ضرورت داشتن برند محصولات بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ثبت برند در تمامی رشته‌های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه‌های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ است که می‌تواند به طور مستقیم بر کالای قابل عرضه باعث افزایش ارزش تجاری شود.

رییس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی بیرجند گفت: فعالان صنایع دستی به وسیله ثبت برند هم اعتماد مشتریان خود را نسبت به محصولات افزایش می‌دهند هم به راحتی و با خیال آسوده می‌توانند برای محصولاتشان تبلیغات انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با داشتن مجوز صنایع دستی نام تجاری خود را به صورت برند فارسی و با داشتن کارت بازرگانی به صورت لاتین ثبت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها