تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 11:35
کد خبر : 172054

جبهه داخلی اسرائیل متزلزل است

جبهه داخلی اسرائیل متزلزل است

یک ژنرال سابق صهیونیستی نسبت به ورود اسرائیل در هر جنگ آینده هشدار داد و گفت که ارتش این رژیم آمادگی شرکت در هیچ جنگی را ندارد. به گزارش ایسنا، عصر شنبه وبسایت عبری Mafzak Live به نقل از ژنرال اسحاق بریک، رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای نظامی آماده

جبهه داخلی اسرائیل متزلزل است

یک ژنرال سابق صهیونیستی نسبت به ورود اسرائیل در هر جنگ آینده هشدار داد و گفت که ارتش این رژیم آمادگی شرکت در هیچ جنگی را ندارد.

به گزارش ایسنا، عصر شنبه وبسایت عبری Mafzak Live به نقل از ژنرال اسحاق بریک، رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای نظامی آماده واردشدن به جنگ آینده نیستند و اظهار داشت در این جنگ احتمالی تعداد تلفات زیاد خواهد بود.

به نوشته این وبسایت، ژنرال بریک ضمن ارسال هشدارهایی به فرماندهان ارتش اسرائیل اعلام کرد که در ارتش حالت انفعال وجود دارد و این فرماندهان سال‌ها تهدیدات حزب الله لبنان را نادیده گرفته‌اند؛ به این بهانه که طرف جرأت نمی‌کند به داخل اراضی اسرائیل موشک شلیک کند اما این کار را کرد.

وی افزود: جبهه داخلی اسرائیل متزلزل است و ممکن است با جنگ چند جبهه‌ای روبرو شود و اگر وارد جنگ شود ویرانی وحشتناک و خسارات بسیار سنگین در داخل اسرائیل مانند بمب هسته‌ای به دنبال خواهد داشت.

ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به صراحت گفت که اظهارات مقامات اسرائیلی، اعم از سیاسی و نظامی، حالتی از غرور و تکبر را نشان می دهد؛ اظهاراتی که وضعیت ترسناک نیروهای نظامی اسرائیل را نادیده می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها