تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 23:31
کد خبر : 23204

“جلیلی” راهکار علمی و عملی حل مشکلات کشور را می‌داند

“جلیلی” راهکار علمی و عملی حل مشکلات کشور را می‌داند

ایسنا/کرمانشاه رابط ستاد انتخاباتی دکتر «سعید جلیلی» در استان کرمانشاه فعالیت هشت ساله “دولت در سایه” را ویژگی متمایز دکتر جلیلی در میان کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: دکتر جلیلی طی هشت سال گذشته با سفر به نقاط مختلف کشور و نشست با کارشناسان و متخصصان و اقشار و گروه های مختلف، مشکلات کشور

"جلیلی" راهکار علمی و عملی حل مشکلات کشور را می‌داند

ایسنا/کرمانشاه رابط ستاد انتخاباتی دکتر «سعید جلیلی» در استان کرمانشاه فعالیت هشت ساله “دولت در سایه” را ویژگی متمایز دکتر جلیلی در میان کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: دکتر جلیلی طی هشت سال گذشته با سفر به نقاط مختلف کشور و نشست با کارشناسان و متخصصان و اقشار و گروه های مختلف، مشکلات کشور را بصورت عینی و واقعی از نزدیک رصد کرده و برای رفع این مشکلات با نظر کارشناسان و نخبگان برنامه جامع و کاربردی تدوین کرده است.

هاشم پورمحمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشکیل هشت ساله “دولت در سایه” توسط دکتر جلیلی گفت: مهمترین ویژگی دکتر جلیلی نسبت به سایر کاندیداها این است که ایشان مسائل اصلی و کلیدی جامعه و کشور را در هشت سال گذشته با سفر به نقاط مختلف کشور و نشست با کارشناسان و متخصصان و اقشار و گروه های مختلف مردم بصورت عینی رصد کرده و از نزدیک در جریان مشکلات کشور قرار گرفته و برنامه جامع و کاملی برای رفع این مشکلات تدوین کرده اند.

وی افزود: رصد و پیگیری های دکتر جلیلی در خصوص مسائل کشور معطوف به یکی دو سال گذشته نیست و در هشت سال گذشته پیگیر این مسائل بوده اند و در طول این هشت سال با توجه به مشورت با اساتید و صاحبنظران و متخصصان، برنامه جامعی در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، رفاهی و … تدوین کرده اند.

پورمحمدی گفت: ویژگی مهم دیگر دکتر جلیلی ترجیح دادن منافع ملی بر منافع فردی و حزبی است. دکتر جلیلی پس از کسب راهکارها در طول این چند سال نتایج کار را به دولت فعلی ارائه کرده و مشکلات و راهکارها را منعکس کرده اند، چرا که برایشان اهمیتی ندارد چه کسی از چه حزبی راس کار است و تنها مسئله مهم این است که کار مردم و کشور راه بیفتد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: همین داشتن برنامه جامع برای تمام حوزه های کشور و بویژه حوزه های اقتصادی و اشتغال و معیشت و نگاه فراجناحی و اعتقاد به استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت کشور از جمله دلایلی است که دکتر جلیلی را به کاندیدایی اصلح برای ریاست جمهوری تبدیل  کرده است.

وی در خصوص دیدگاه دکتر جلیلی در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: آنچه مسلم است امروزه مشکل اصلی کشور بحث اقتصاد و معیشت مردم است و در این زمینه نگاه دکتر جلیلی بحث افزایش تولید و ارزآوری از طریق ایجاد جهش در این حوزه است. دکتر جلیلی اعتقاد دارند باید به سمتی برویم که ظرف چهار سال با ایجاد جهش در تولید کشور اقتصادی تولید محور در کشور شکل گرفته و از این طریق ارزآوری گسترده ای برای کشور شکل گیرد.

وی با اشاره به تاکید دکتر جلیلی بر استفاده از ظرفیت واقعی بخش خصوصی، عنوان کرد: متاسفانه در کشور نام بخش خصوصی به درستی برده شد، اما راهش به غلط رفت و همین امر موجب شد شاهد خصوصی سازی های خسارت بار در کشور باشیم، در همین راستا دکتر جلیلی معتقد است باید بخش خصوصی به معنای واقعی در کشور فعال شده و حمایت شود و از این طریق می توان جهشی در تولید کشور ایجاد کرد.

مذاکره وقتی معنی دارد که نتیجه آن “منفعت مردم ایران” باشد

رابطه ستاد دکتر جلیلی در استان کرمانشاه گریزی هم به دیدگاه های دکتر جلیلی در حوزه سیاست خارجی و رابطه با کشورهای دیگر داشت و افزود: دکتر جلیلی در طول هشت سال گذشته در کنار رصد مسائل و مشکلات داخلی و پیگیری برای یافتن راه حل این مشکلات، پیگیری های بسیاری در حوزه سیاست خارجی داشته و پیشنهادات خود در خصوص مذاکرات ایران و 5+1 را همواره به تیم مذاکره کننده و دولت ارائه کرده اند.

وی افزود: اگر سطح مذاکرات صورت گرفته در زمان ایشان با مذاکراتی که بعدها اتفاق افتاد را مقایسه کنیم به توانمندی دکتر جلیلی در حفظ منافع ملی پی خواهید برد، ایشان به مذاکرات معتقد است اما مذاکراتی که کفه ترازو به نفع منافع کشور باشد و مذاکراتی که منفعت مردم و رفاه بیشتر آنها را به دنبال داشته باشد و به معنای واقعی بتواند تحریم ها را رفع کند.

جلیلی راهکار حل مشکلات را به دولت فعلی ارائه کرد/ برای او رفع مشکلات مردم مهم است، نه فرد و حزب

پورمحمدی در ادامه به ویژگی های دکتر جلیلی و نگاه ایشان در خصوص استفاده از افراد و شخصیت ها از تمام گروه های سیاسی جهت پیشبرد امور کشور اشاره کرد و گفت: در پاسخ به این سوال باید گریزی دوباره به ویژگی های دکتر جلیلی داشت، ایشان فردی است که مشکلات را رصد کرده و راهکار آن را در اختیار همین دولت فعلی قرار دادند، این یعنی برایشان نه حزب مهم است و نه فرد و تنها مسئله مهم پیشرفت کشور است.

وی افزود: این نگاه فراجناحی لازمه اخلاق سیاسی است، بنابراین با فراغ بال از تمام افراد و افکاری که موجب اعتلای جریان پیشرفت کشور باشد، حمایت می کند.

وی افزود: در حال حاضر نیز  مدافع جریان انقلاب هستند، نه مدافع فرد و همواره به همه تاکید کرده اند که حامی جریان انقلاب باشند و نه یک فرد.

پورمحمدی گفت: ایشان اعتقاد جدی به استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان و شرکت های دانش بنیان دارد و از تمام افراد و احزاب و افکاری که در راستای جهش تولید در ایران و پیشرفت و توسعه کشور پیش روند، قاطعانه حمایت می کنند.

رابط ستاد دکتر جلیلی در استان کرمانشاه، پایگاه رای دکتر جلیلی در جامعه را در میان همه اقشار جامعه دانست و افزود: دکتر جلیلی در همه حوزه ها اشراف داشته و برای همه حوزه ها برنامه داشته و برای تدوین برنامه ها و راهکارها با تمام اقشار جامعه ارتباط دارد و امروز هم شاهد هستیم که از میان تمام اقشار جامعه حمایت می شود.

وی افزود: در حال حاضر اقشار مختلف جامعه از اساتید و دانشجویان و نخبگان گرفته تا مرزنشینان، اصناف و بازاریان و کوله بران و روستاییان و عشایر تمایل دارند از ایشان حمایت کنند و ستادهایشان توسط همین گروه ها در نقاط مختلف کشور فعال شده و ریالی برای راه اندازی ستادها هزینه نشده و کسانی که تمایل دارند از دکتر جلیلی حمایت کنند بصورت خودجوش اقدام به برپایی ستاد کرده اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها