تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دسامبر 2021 - 17:57
کد خبر : 172900

حادثه ترکیدگی لوله گاز چهارراه حکیم نظامی ارتباطی با فرونشست زمین نداشت

حادثه ترکیدگی لوله گاز چهارراه حکیم نظامی ارتباطی با فرونشست زمین نداشت

ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه ترکیدگی لوله گاز در چهارراه حکیم نظامی اصفهان طی شب گذشته ارتباطی با فرونشست زمین نداشته و دلیل حادثه عملیات عمرانی در آن منطقه بود. منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با حادثه ترکیدگی لوله گاز اصلی در چهارراه حکیم نظامی اصفهان، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰:۳۰ شب

حادثه ترکیدگی لوله گاز چهارراه حکیم نظامی ارتباطی با فرونشست زمین نداشت

ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه ترکیدگی لوله گاز در چهارراه حکیم نظامی اصفهان طی شب گذشته ارتباطی با فرونشست زمین نداشته و دلیل حادثه عملیات عمرانی در آن منطقه بود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با حادثه ترکیدگی لوله گاز اصلی در چهارراه حکیم نظامی اصفهان، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰:۳۰ شب گذشته (شنبه) خط اصلی ۱۲ اینچ گاز در محدوده خیابان نظر و حکیم نظامی بر اثر عملیات حفاری دچار شکستگی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه خط لوله گاز دچار حادثه، اصلی بود، گاز حدود ۳ هزار مشترک قطع شد و بلافاصله عوامل امدادی آتش نشانی و گاز وارد کار شدند و شیر اصلی را در مقطع قبل از این لوله حادثه دیده قطع و ایمن سازی لازم انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: عملیات رفع حادثه تا صبح امروز ادامه داشت و اقدامات لازم برای رفع این حادثه انجام و والو گاز بسته شد و با تعمیر لوله، به مرور از امروز گاز تمام مشترکین آن منطقه وصل می شود.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص این حادثه، برق این منطقه نیر قطع شد.

شیشه فروش با تاکید بر اینکه خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از یک حادثه بزرگ در اصفهان جلوگیری شد، تصریح کرد: حادثه شکستگی لوله گاز چهارراه حکیم نظامی طی شب گذشته ارتباطی با پدیده فرونشست زمین نداشته و دلیل حادثه عملیات عمرانی در آن منطقه بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها