تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اکتبر 2021 - 1:40
کد خبر : 23333

حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

ایسنا/مازندران پس از گذشت یک هفته از اعلام احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و آغاز شروع فعالیت های تبلیغاتی این عرصه، از شواهد و قرائن موجود پیداست آنچنان که باید هنوز تنور انتخابات آن چنان که باید داغ نشده چرا که فقط ۲ ستاد تبلیغاتی برای آیت الله سیدابراهیم رئیسی و محسن مهرعلیزاده در استان

حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

ایسنا/مازندران پس از گذشت یک هفته از اعلام احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و آغاز شروع فعالیت های تبلیغاتی این عرصه، از شواهد و قرائن موجود پیداست آنچنان که باید هنوز تنور انتخابات آن چنان که باید داغ نشده چرا که فقط ۲ ستاد تبلیغاتی برای آیت الله سیدابراهیم رئیسی و محسن مهرعلیزاده در استان مازندران به راه افتاده است.

‌در فاصله تنها دوهفته تا پایان زمان تبلیغات برای نامزدها در کارزار انتخابات ریاست جمهوری، هنوز خبری از تشکیل ستاد و معرفی مسئولان و نمایندگان دیگر کاندیداها یعنی سیدامیرحسن قاضی زاده هاشمی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، عبدالناصر همتی و محسن رضایی میرقائد در استان مازندران نیست. هرچند رقابت کاندیداها چند روزی است که در صدا و سیما آغاز شده اما گویا بسترهای میدانی حضور، آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.
در همین راستا ستاد آیت الله رییسی در مازندران با معرفی سید محمود نبویان به عنوان رییس ستاد مردمی و شکرالله رضازاده شرمه به عنوان رییس شورای ائتلاف و ادیانی هم به عنوان رئیس شورای وحدت از هشتم خردادماه با افتتاح دفتر این کاندیدا به شکلی پرشور فعالیت خود را آغاز کردند و ستاد محسن مهرعیزاده نیز با معرفی ابراهیم سوته به عنوان نماینده ستاد مردمی در استان کارزار تبلیغاتی خود را شروع کردند.
هرچند اعلام نفرات احراز صلاحیت شده در این دوره انتخابات ریاست جمهوری به عقیده بسیاری از کارشناسان سیاسی مبادلات و معادلات را برهم زد و تا حدودی نتایج انتخابات را تحت شعاع قرار داد و حتی به ظن بسیاری پیش بینی منتخب مردم در این عرصه را تسهیل کرد و از نقطه نظر اقتصادی یک بازار انحصار کامل را تشکیل داد اما تمامی این موارد دلیلی برای عدم انگیزه و تلاش در جهت کسب و تغییر آرای مردمی با فعالیت‌ های تبلیغاتی نخواهد بود چرا که تجربه نشان داده عرصه هایی که به مردم واگذار می شود همواره غیرقابل پیش بینی است.
اما فصل مشترک شعارها و فعالیت‌ های تبلیغاتی و همچنین وعده و وعیدهای کارزار امسال را می توان موضوع اقتصاد و بهبود معیشت مردم عنوان کرد و این موضوعی است که انتطار می رود با حضور چندین تحصیلکرده اقتصادی در این عرصه و همچنین اتفاق نظر تمامی کاندیداها برای بهبود شرایط موجود، به نسخه درمانی مطمئنی منجر شود، چراکه دغدغه امروزی آحاد جامعه و حتی نخبگان و صاحب نظران احیای اقتصاد محتضر ایران است که قریب ۱۵ سالی است از ریل خارج شده و رفته رفته شرایط بحرانی تری را تجربه میکند.
خبرگزاری ایسنا در راستای رسالت خبری و آگاهی بخشی به جامعه اعلام آمادگی خود را برای پوشش فعالیت هریک از کاندیداها به صورت مساوی و مستقل اعلام می دارد و بدون حمایت از شخص یا جناح و گروه خاصی بسته به درخواست و فعالیت کاندیداها اخبار این حوزه را اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها