تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 15:55
کد خبر : 130048

حال و هوای جوی سیزده‌بدر زنجان

حال و هوای جوی سیزده‌بدر زنجان

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: بعد از ظهر 13 فروردین بارندگی پراکنده پیش‌بینی می‌شود. سونا صرفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بارندگی‌هایی که از شب گذشته آغاز شده تا پایان امشب ادامه دارد و برای بعدازظهر نیز رگبار، رعد و برق و وزش باد

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: بعد از ظهر 13 فروردین بارندگی پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سونا صرفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بارندگی‌هایی که از شب گذشته آغاز شده تا پایان امشب ادامه دارد و برای بعدازظهر نیز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید آن هم به صورت موقت پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای بعد از ظهر فردا (13 فروردین) نیز بارش پراکنده و وزش باد در برخی مناطق شدید با شدت 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت، پیش‌بینی شده است.

وی در رابطه با میزان بارش‌ها در روزهای اخیر، افزود: از جمعه تاکنون از ایستگاه‌های زنجان میزان بارش بیش از 20 میلی‌متر، ایستگاه قیدار 65 میلی‌متر، ایستگاه خرمدره بیش از 50 میلی‌متر، ایستگاه آببر تقریبا 20 میلی‌متر و ایستگاه ماهنشان 20 میلی‌متر بارش گزارش شده است.

صرفی تصریح کرد: همشهریان با توجه به وضعیت نامساعد جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در هنگام سفر در کنار مسیل‌ها تردد و توقف نکنند.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد:   افرادی که طی چند روز آینده قصد سفر دارند، توصیه می‌شود، قبل از آغاز سفر با برقراری تماس با سامانه‌های هواشناسی از وضعیت جوی مسیر و مقصد سفر خود کسب اطلاع کنند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها