تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 16:22
کد خبر : 151246

حرکت وقیحانه ترامپ علیه سپاه باعث اتحاد و هماهنگی همه مسئولان کشور شد

حرکت وقیحانه ترامپ علیه سپاه باعث اتحاد و هماهنگی همه مسئولان کشور شد

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: به رئیس جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا اعلام می کنم که حرکت وقیحانه تو علیه سپاه باعث اتحاد و هماهنگی همه مسئولان در سراسر کشور شده است. به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری در مراسم متمرکز رژه خدمت نیروهای مسلح که در آق قلا برگزار

حرکت وقیحانه ترامپ علیه سپاه باعث اتحاد و هماهنگی همه مسئولان کشور شد
ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: به رئیس جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا اعلام می کنم که حرکت وقیحانه تو علیه سپاه باعث اتحاد و هماهنگی همه مسئولان در سراسر کشور شده است.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری در مراسم متمرکز رژه خدمت نیروهای مسلح که در آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: امسال به خاطر حادثه ای که برای استان ما خصوصا شهرستانهای گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان پیش آمد، رژه امسال نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، رژه خدمت خواهد بود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و مرزبانی دست در دست یکدیگر دادند و در مقابل استکبار جهانی همچون سدی آهنی و در برابر مردم خود خدمتگذار هستند.

غفاری با اشاره به اینکه نیروهای ارتش از 27 اسفند ماه 97 در مناطق سیل زده حضور داشتند، گفت: نیروهای امدادی 4 پایگاه امدادی را زیر نظر ستاد بحران در مناطق مختلف ایجاد کردند و در سه حوزه امداد و نجات، راه های ارتباطی و لایروبی و مسحکم کردن دیواره رودخانه و ایجاد سیل بندها در اطراف شهرها فعالیت می کردند.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان بیان کرد: ارتش طی این مدت با بکارگیری بیش از 5 هزار نیروی انسانی،‌ 117 خودرو سبک و نیمه سنگین، دو بیمارستان صحرایی، سه خبازخانه صحرایی، دو آشپزخانه صحرایی، دو دستگاه حمام صحرایی، سه فروند بالگرد، 8 دستگاه خودرو توپکش کرایس، 22 فروند قایق، 8 دستگاه نفربر دو زیست، سه دستگاه پاراموتور، 67 نفر غواص و بیش از 20 دستگاه امکانات مهندسی سعی کرد در کنار سایر نیروهای مسلح گوشه ای از آلام و درد مردم را کاهش دهند.

وی خاطرنشان کرد: به رئیس جمهور به ظاهر دیوانه و احمق آمریکا اعلام می کنم که حرکت وقیحانه تو علیه سپاه باعث اتحاد، یکدلی و هماهنگی همه مسئولان در سراسر کشور شده است. همچنین این اقدام باعث شده تا نیروهای مسلح در کنار هم، مصمم تر در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستند و کمک کنند تا عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه تر و هر چه زودتر فرمان ولی زمان را اجرایی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها