تاریخ انتشار : یکشنبه 2 ژانویه 2022 - 18:47
کد خبر : 183682

حریف را کاملا می‌شناسیم

حریف را کاملا می‌شناسیم

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه تمرینات تیم خوب و منظم پیش می‌رود، اعلام کرد که شناخت کاملی از حریف هفته چهاردهم دارد. علی اصغر کلانتری در آستانه دیدار با آرمان گهر سیرجان به ایسنا گفت: تمرینات بسیار خوب و منظمی را بعد از بازی با استقلال خوزستان انجام داده ایم. تعدادی

حریف را کاملا می‌شناسیم

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه تمرینات تیم خوب و منظم پیش می‌رود، اعلام کرد که شناخت کاملی از حریف هفته چهاردهم دارد.

علی اصغر کلانتری در آستانه دیدار با آرمان گهر سیرجان به ایسنا گفت: تمرینات بسیار خوب و منظمی را بعد از بازی با استقلال خوزستان انجام داده ایم. تعدادی از بازیکنان که مصدوم بودند نیز به تمرینات اضافه شده اند که این موجب انسجام و بهبود شرایط تیمی ما شده است.

کلانتری در خصوص تیم آرمان گهر سیرجان گفت: با آنالیزی که در طول هفته از تیم حریف داشتیم، به نقاط قوت و ضعف آنها اشراف کامل پیدا کردیم و باید بگویم با احترام به تیم حریف، ضمن اینکه به دنبال ارائه یک فوتبال تماشاگر پسند هستیم، هدف نهایی مان کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی بیرون از خانه است. انشالله با تلاش بازیکنان به این امتیازات مهم دست یابیم.

کلانتری درخصوص شرایط جدول و نزدیکی جایگاه تیم ها نیز گفت: کسب رتبه های خوب در جدولِ پایان نیم فصل اول، از لحاظ روحی و روانی می تواند تاثیر گذار باشد ولی در شرایط کنونی کسب سه امتیاز و جمع آوری امتیازات مهم است. امیدوارم بتوانیم در پایان نیم فصل، وضعیت با ثباتی را در جدول رده بندی داشته باشیم تا با تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل، شرایطمان را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیرا در خصوص غایبان تیمش در این بازی گفت : خدا را شکر بعد از دو بازی گذشته که در هر بازی یک بازیکن تاثیرگذارمان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم، در این بازی بازیکن محروم نداریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، بعدازظهر شنبه ۲۵ بهمن در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان میهمان تیم آرمان گهر خواهد بود.

فجری ها در پایان هفته سیزدهم با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفتند، در حالی که تیم سیرجانی با ۱۶ امتیاز، چهاردهم است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها