تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 22:32
کد خبر : 89238

حریق در منطقه حافظت شده هلن مهار شد

حریق در منطقه حافظت شده هلن مهار شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه حریق در منطقه حفاظت شده هلن مهار شد و نیروهای امدادی برای جلوگیری از شعله‌ور شدن مجدد حریق در منطقه حضور دارند. اسماعیل صالحی در گفت‌وگو با ایسنا از وقوع حریق در منطقه حفاظت‌شده هلن در شهرستان کیار خبر داد و اظهار کرد: این

حریق در منطقه حافظت شده هلن مهار شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه حریق در منطقه حفاظت شده هلن مهار شد و نیروهای امدادی برای جلوگیری از شعله‌ور شدن مجدد حریق در منطقه حضور دارند.

اسماعیل صالحی در گفت‌وگو با ایسنا از وقوع حریق در منطقه حفاظت‌شده هلن در شهرستان کیار خبر داد و اظهار کرد: این حریق عصر امروز رخ داد، این حادثه آتش‌سوزی با همکاری جوامع محلی، نیروهای یگان حفاظت از محیط‌زیست و نیروهای اداره‌کل منابع‌طبیعی مهار شده است.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر با مدیرکل مدیریت بحران استان و جمعی از مسئولان محلی در منطقه برای مدیریت حادثه حضور داریم.

وی عنوان کرد: به‌علت وزش باد امکان شعله‌ور شدن مجدد آتش در منطقه وجود دارد، به‌همین دلیل نیروهای امدادی هم‌چنان در منطقه حضور دارند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها