تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 17:34
کد خبر : 177740

خانه مهر در پردیسان راه اندازی می‌شود

خانه مهر در پردیسان راه اندازی می‌شود

ایسنا/قم عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت: خانه مهر که با هدف ایجاد محیطی آرام و بدون تنش برای فرزندانی که والدین آن‌ها دارای اختلاف یا پرونده طلاق می‌باشند با حضور مددکار و مشاورین مربوطه راه اندازی می‌شود تا از این پس بجای تبادل فرزندان برای ملاقات با والدین خود در کلانتری‌ها و مراجع

خانه مهر در پردیسان راه اندازی می‌شود

ایسنا/قم عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت: خانه مهر که با هدف ایجاد محیطی آرام و بدون تنش برای فرزندانی که والدین آن‌ها دارای اختلاف یا پرونده طلاق می‌باشند با حضور مددکار و مشاورین مربوطه راه اندازی می‌شود تا از این پس بجای تبادل فرزندان برای ملاقات با والدین خود در کلانتری‌ها و مراجع انتظامی در این مراکز اقدام گردد.

نرجس نیازمند در گفت و گو با ایسنا گفت: این مجموعه فرهنگی با همکاری دستگاه های مختلف به سرانجام رسیده است؛ معاونت پیشگیری از جرئم دادگستری از چندماه قبل نسبت به بهره برداری و راه اندازی دو مکان در شهرک پردیسان و منطقه نیروگاه تاکید داشته است.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: پس از بررسی های انجام شده از مکان های مختلف در نهایت مجتمع شهید ربانی برای احداث خانه مهر مورد تایید نهادهای مختلف قرار گرفت و بعد از آغاز کار بهزیستی و نیروی انتظامی نیز بر حسب وظایف خود وارد عمل خواهند شد.
وی اضافه کرد: برای بررسی آخرین وضعیت خانه مهر و انجام اقدامات لازم برای بهره برداری از آن بازدیدی از این مجموعه توسط سرپرست اجتماعی استاندار،معاون پیشگیری از جرم دادگستری،مدیرکل امور بانوان استانداری و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان انجام شد تا این مرکز مورد نیاز برای کاهش و مدیریت بخشی از آسیب های اجتماعی زودتر به بهره برداری برسد.
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در این بازدید ابعاد مختلف همکاری دستگاه های ذی ربط در ایجاد فضای مناسب مختص خانه مهر پردیسان مورد توافق قرار گرفت.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: طبق تصمیم انجام گرفته شده با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم خانه مهر دیگری نیز پس از جانمایی و ارزیابی های کارشناسی در منطقه نیروگاه دایر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها