تاریخ انتشار : شنبه 20 آگوست 2022 - 23:39
کد خبر : 197803

درز آنلاین پوسته هالووین Apex Legends

درز آنلاین پوسته هالووین Apex Legends

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gametplay یک دیتا ماینر Apex Legends سه مورد از پوسته هایی را که در طول رویداد هالووین Respawn در اواخر امسال در دسترس خواهند بود، کشف می کند. بازی‌های سرویس زنده اغلب تعطیلات را برای جامعه بازی‌ها بهتر می‌کنند، زیرا همیشه رویدادهای سرگرم‌کننده زیادی برای غواصی

به گزارش نيو نيوز 1 و به نقل از gametplay یک دیتا ماینر Apex Legends سه مورد از پوسته هایی را که در طول رویداد هالووین Respawn در اواخر امسال در دسترس خواهند بود، کشف می کند.

بازی‌های سرویس زنده اغلب تعطیلات را برای جامعه بازی‌ها بهتر می‌کنند، زیرا همیشه رویدادهای سرگرم‌کننده زیادی برای غواصی وجود دارد. برای Apex Legends، هیچ چیز مانند پیدا کردن یک موزامبیک طلایی در روز اول آوریل نیست، اگرچه یکی از محبوب ترین تعطیلات در بازی های سرویس زنده هالووین است.

از Pokemon GO تا Apex Legends، رویدادهای شبح آور زیادی برای بازیکنان وجود خواهد داشت که مانند هر سال در آن شرکت کنند. بازیکنان از قبل می‌دانند که انتظار دارند Shadow Royale بچرخد، که باعث می‌شود بازیکنان حذف‌شده به سایه تبدیل شوند در حالی که دیگران تلاش می‌کنند زنده بمانند و فرار کنند، و پوسته‌های جدیدی به این رویداد گره خورده است. در حال حاضر، همانطور که توسط Dexerto اشاره شده است، تعدادی از این پوسته ها به صورت آنلاین به بیرون درز کرده اند.

سه پوسته افسانه ای برای این رویداد توسط YouTuber HYPERMYST به نمایش گذاشته شده است. این پوسته های فروش در طول فصل در فروشگاه یافت می شوند، اگرچه طرفداران می توانند بیش از این سه مورد انتظار داشته باشند. این پوسته‌های Apex Legends برای Ash، Seer و Revenant اعمال می‌شوند که اولین آنها Inner Demon، دومی Bladed Wandered و سومی بدون نام هستند.

ممکن است این لوازم آرایشی Apex Legends به موضوع کلی رویداد نیز اشاره کند. در حالی که در رویدادهای گذشته، پوست‌های هالووین عمومی‌تر دیده می‌شود، مانند سر کدو تنبل برای Bloodhound، به نظر می‌رسد که این پوسته بیشتر برای پوست‌های شیطانی طراحی شده است. به عنوان مثال، Ash از اونی ژاپنی چند الهام گرفته است، Seer به نظر نوعی شکارچی شیطان است، و تشخیص اینکه Revenant قرار است چه چیزی باشد واقعا سخت است، اما نسبت به پوسته های هالووین گذشته وحشتناک و کمتر فریبنده است.

Respawn احتمالاً این پوسته‌ها را قبل از هالووین، در حدود اکتبر، نشان خواهد داد، و این فروشگاه همچنان احتمالاً پوسته‌های گذشته هالووین را برای Apex Legends خواهد داشت. انکار قدرت فروش برخی از این پوسته ها سخت است، زیرا بسیاری از آنها مورد علاقه شرکت هستند. اما آن زمان و اکنون است، با فصل 14 Apex Legends که در نوسان کامل است.

Vantage در بازی های Apex و همچنین علاقه مندان به Maggie و تغییرات مختلف دیگر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال، شکایات زیادی در میان جامعه وجود دارد که به اشکالات و اشکالات مختلف، رفتار حلقه جدید و سیستم رتبه بندی هنوز ضعیف است. امیدواریم تا زمان فرا رسیدن هالووین، بسیاری از این موارد برطرف شود.

Apex Legends هم‌اکنون برای موبایل، رایانه شخصی، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها