تاریخ انتشار : شنبه 19 آگوست 2023 - 20:08
کد خبر : 208333

در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نیازهای اولیه مردم تامین نشده است

در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نیازهای اولیه مردم تامین نشده است

به گزارش ایلنا از یاسوج، «داریوش جهانبخش» در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد که با حضور «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد، برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین سرشماری سال ۹۵، جمعیت شهر مادوان هفت هزار نفر بوده ولی الان بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد که حتی

در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نیازهای اولیه مردم تامین نشده است

به گزارش ایلنا از یاسوج، «داریوش جهانبخش» در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد که با حضور «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های سه‌گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد، برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین سرشماری سال ۹۵، جمعیت شهر مادوان هفت هزار نفر بوده ولی الان بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد که حتی برای جمعیت هفت هزار نفری آن، در طرح‌ها و پروژه‌ها اعتباری دیده نمی‌شود.

وی حذف طرح‌های بهبود عبور و مرور و فضای سبز را از دیگر دغدغه‌های خود در مدیریت شهری عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها پروژه‌هایی از این طرح‌ها را اجرا کرده‌اند ولی پول و اعتبار به آن‌ها تعلق نگرفته است.

وی گفت: اکنون مشکلاتی برای پیمانکاران و دستگاه‌ها در این ارتباط ایجاد شده که انتظار داریم رسیدگی صورت بگیرد.

شهردار مادوان در ادامه سخنان خود از عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرایی نشدن پروژه فاضلاب این شهر هم انتقاد و خاطرنشان کرد: شهروندان ما از نبود شبکه فاضلاب شهری رنج می‌برند و کسی هم در شرکت آب و فاضلاب استان پاسخگوی این نگرانی‌ها نیست.

جهانبخش گفت: سطح فاضلاب شهری در شعر مادوان باتوجه به وضعیت جغرافیایی آن بسیار بالا است و در سال ۹۸ مقرر شد که شبکه آب و فاضلاب تعریف شود ولی الان چندین سال هست که هیچ اقدامی صورت نگرفته است

شهردار مادوان در استان کهگیلویه و افزود: منطقه سربیشه مادوان جای مطلوبی برای احیای ظرفیت گردشگری است و انتظار داریم از این فضا استفاده خوبی شود و اعتبار برای طرح درنظر بگیرند.

جهانبخش گفت: برای پروژه جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت برنامه حمل و نقل شهری مادوان ۹۲۸ میلیون تومان انعقاد قرارداد شده در حالیکه ۹۲۸ میلیون تومان برای آسفالت یک خیابان ۱۵۰۰ متری است.

وی افزود: در سالهای گذشته، پایان عملیات آسفالت را اعلام کردیم ولی به تبع افزایش جمعیت و خیابان‌ها دوباره نیازمند آسفالت حیابان‌ها هستند.

شهردار مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چطور می‌توانیم در یکسال فقط یک خیابان را تکمیل کنیم؟ ادامه داد: برای عمران شهری مادوان فقط سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

جهانبخش گفت: در استان ما، ۵۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی وجود دارد و سوال ما این است که بر اساس چه تناسبی، سه میلیارد تومان برای عمران شهری مادوان درنظر گرفته‌اند و این در حالیست که درآمد داخلی ما فقط ۱۲ میلیارد تومان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها