تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 21:46
کد خبر : 125212

دیواندره تنها شهر نارنجی رنگ کردستان

دیواندره تنها شهر نارنجی رنگ کردستان

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهرهای مریوان و سروآباد از لحاظ کرونا در شرایط آبی، دیواندره نارنجی و دیگر نقاط استان در وضعیت زرد قرار دارند.  آرزو فلاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت رنگ بندی استان از لحاظ کرونا، اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا برای شهرهای

دیواندره تنها شهر نارنجی رنگ کردستان

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهرهای مریوان و سروآباد از لحاظ کرونا در شرایط آبی، دیواندره نارنجی و دیگر نقاط استان در وضعیت زرد قرار دارند.

 آرزو فلاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت رنگ بندی استان از لحاظ کرونا، اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا برای شهرهای کم خطر با آمار پایین کرونا، وضعیت جدید رنگ آبی را تعیین کرده است که در حال حاضر مریوان و سروآباد در استان در این شرایط قرار دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس شاخص نمادهای سامانه نرم افزار ماسک، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر و رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

فلاحی با بیان اینکه هم اکنون در استان طبق رنگ بندی جدید دیواندره در وضعیت نارنجی قراردارد، افزود: دیگر نقاط استان هنوز در وضعیت زرد هستند.
وی بیان کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی با خودروهای غیر بومی و نیز خروج از این شهرها با پلاک بومی ممنوع است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه وضعیت آبی به معنی از بین رفتن کرونا نیست، اذعان کرد: از مسافرت‌های غیر ضروری، تجمع در اماکن عمومی و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنید و تا قطع زنجیره بیماری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فلاحی با بیان اینکه سهل انگاری نسبت به خطر کرونا استقبال از مرگ است، یادآور شد: از رفتن به سفرهای نوروزی اجتناب کنید چراکه با ترددهای غیرضروری به جای در هم شکستن چرخه انتقال بیماری، آتش کرونا را شعله‌ور کرده و به پیروزی ویروس کمک می‌کنید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها