تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 1:55
کد خبر : 123984

رفع ابهام تعداد قابل توجهی از پرونده‌های استخدام معلمان قرآنی در آموزش و پرورش

رفع ابهام تعداد قابل توجهی از پرونده‌های استخدام معلمان قرآنی در آموزش و پرورش

ایسنا/خراسان شمالی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از رفع ابهام پرونده استخدام تعداد قابل توجهی از مربیان قرآنی در آموزش و پرورش خبر داد. محمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی که در سال ۹۹ در قالب جذب نیروهایی که مشغول به فعالیت در

رفع ابهام تعداد قابل توجهی از پرونده‌های استخدام معلمان قرآنی در آموزش و پرورش

ایسنا/خراسان شمالی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از رفع ابهام پرونده استخدام تعداد قابل توجهی از مربیان قرآنی در آموزش و پرورش خبر داد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی که در سال ۹۹ در قالب جذب نیروهایی که مشغول به فعالیت در آموزش و پرورش، سواد آموزی و پیش‌دبستانی بودند، اظهار کرد: در راستای حل مشکل برخی از نیروهایی که به طرح «امین» معروف هستند، آموزش و پرورش شیوه‌نامه‌هایی را به استان‌ها ابلاغ کرد و نیروهایی که دارای سوابق و مستندات آموزشی بودند را مورد بررسی قرار داد و با برگزاری آزمون این نیروها مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی در خصوص ابهامات پرونده‌های برخی از مربیان قرآنی تصریح کرد: طرف قرارداد برخی از این مربیان قرآنی، مدارسی در سطح استان یا استان‌های دیگر بودند و پرونده‌های آنان دارای ابهامات بود که تعداد قابل توجهی از پرونده آن‌ها رفع ابهام شد و مابقی در حال طی شدن مراحل رفع ابهام پرونده است.

وحیدی افزود: مربیانی که پرونده آن‌ها رفع ابهام شده با گذراندن دوره‌ای در دانشگاه فرهنگیان می‌توانند به عنوان معلم رسمی آموزش و پرورش مشغول به کار شوند.

نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیروهایی که بعد از سال ۹۲ در حوزه‌های مختلف سطح آموزش و پرورش فعالیت می‌کردند، اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حال نهایی‌کردن طرحی است که بتواند نیروهایی که در آموزش و پرورش به عنوان نیروی غیر رسمی شاغل بودند را با عبور از آزمون تخصصی آموزش و پرورش و گذراندن دوره‌ای در دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلم استخدام کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها