تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:51
کد خبر : 126690

زیارت بیش از ۱۶ هزار نفر در بقاع متبرکه قاین

زیارت بیش از ۱۶ هزار نفر در بقاع متبرکه قاین

 ۱۶ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین از بازدید بیش از هزار و ۹۰۲ نفر از بقاع متبرکه شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد. حجت‌الاسلام حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: با آغاز سال جدید برنامه‌های معنوی متعددی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور

زیارت بیش از ۱۶ هزار نفر در بقاع متبرکه قاین
 ۱۶ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین از بازدید بیش از هزار و ۹۰۲ نفر از بقاع متبرکه شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: با آغاز سال جدید برنامه‌های معنوی متعددی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور شهروندان و مسافران نوروزی برگزار شد که در این راستا طرح آرامش بهاری یکی از برنامه‌های اوقاف در این ایام است.

وی از بازدید بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۲ نفر از بقاع متبرکه شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد و بیان کرد: رضایتمندی و آرامش معنوی زائران مهم‌ترین هدف اوقاف شهرستان قاین در راستای اجرای طرح آرامش بهاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در هشت بقعه و امامزاده این شهرستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این طرح در امامزاده زید قاین، امامزاده حسن و افضل (ع)، امامزاده زیدالنار آفریز، بقعه متبرکه بوذرجمهر، امامزاده بی‌بی زبیده خاتون (س)، امامزاده مسعود شندان عرب، امامزاده عبدالله بادامک و امامزاده محمد روستای مهنج در حال برگزاری است.

رحیمی یادآور شد: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون بیش از 1220 نفر در زائرسراها و مکان‌های اقامتی امامزادگان اسکان داده شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها