تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اکتبر 2021 - 20:35
کد خبر : 22481

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است

ایسنا/قم فرماندار قم بر لزوم توجه آحاد مختلف مردم به حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد. مرتضی حیدری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه پیرامون پوشش خبری انتخابات که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، برگزار شد، بیان کرد: رسانه ها در شکل گیری افکار عمومی و ساختار فرهنگی

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است

ایسنا/قم فرماندار قم بر لزوم توجه آحاد مختلف مردم به حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد.

مرتضی حیدری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه پیرامون پوشش خبری انتخابات که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، برگزار شد، بیان کرد: رسانه ها در شکل گیری افکار عمومی و ساختار فرهنگی جامعه نقش کلیدی دارند.
وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰ روز است که از هفتم خرداد آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه دارد و زمان تبلیغات خبرگان رهبری ۱۴ روز است که از ۱۳ خرداد آغاز می شود.
فرماندار در ادامه بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی نمی توانند از تقدیر نامه هایی که از مراجع عالی قدر در گذشته دریافت کرده اند، در زمان تبلیغات بدون کسبب اجازه از مراجع استفاده کنند.
وی همچنین اظهار کرد: حیدری، افزود: طبق قانون تبلیغات اندازه کاغذهای تبلیغاتی باید از ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر بزرگتر باشد.
حیدری همچنین یادآور شد: کاندیداها مجاز هستند که در هر منطقه شهرداری استان تنها یک ستاد تبلیغاتی داشته باشند.
فرماندار در خصوص عملکرد اخیر شورای نگهبان، عنوان کرد: شورای نگهبان رکنی ضروری و محکم در ساختار نظام است که زمینه را برای حضور داوطلبان دارای صلاحیت در انتخابات فراهم می کند که البته این نوع ارزیابی در تمام دنیا توسط یک نهاد صورت می پذیرد که در کشور ما تحت عنوان عبارت شورای نگهبان انجام می شود.
حیدری با بیان اینکه رئیس جمهور بعد از رهبری مهم ترین و تاثیر گذار شخصیت کشور است، افزود: متاسفانه شان جایگاه ها در کشور تخریب شده است.
فرماندار در انتها بیان کرد: شرکت در انتخابات یک  تکلیف الهی است که با حضور مردم شاهد انتخابات پرشور خواهیم بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها