تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 17:50
کد خبر : 145920

شماره جدید روزنامه شریف منتشر شد

شماره جدید روزنامه شریف منتشر شد

شماره 810 نشریه دانشجویی روزنامه شریف امروز (سه‌شنبه) منتشر شد. به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، سرمقاله این شماره نشریه دانشجویان دانشگاه شریف با عنوان “اولین تصویر سیاهچاله و تبلور آرزویی برای شریف” به قلم باغرام شانت نوشته شده است. “رخساره نشان دادی / بی‌دین و دلم کردی” عنوان مطلبی دیگر درباره ثبت اولین تصاویر از

شماره جدید روزنامه شریف منتشر شد

شماره 810 نشریه دانشجویی روزنامه شریف امروز (سه‌شنبه) منتشر شد.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، سرمقاله این شماره نشریه دانشجویان دانشگاه شریف با عنوان “اولین تصویر سیاهچاله و تبلور آرزویی برای شریف” به قلم باغرام شانت نوشته شده است.

“رخساره نشان دادی / بی‌دین و دلم کردی” عنوان مطلبی دیگر درباره ثبت اولین تصاویر از سیاهچاله است که در شماره جدید این نشریه نقش بسته است.

“رصد سیاهچاله، نطق کنگره و سیل پلدختر”، “همه دعوت بودند ولی همه نیامدند / نشست صمیمانه واحد خواهران نهاد با دختران فعال فرهنگی”، “سنگ بزرگ / رویدادهای بزرگ برای انجمن‌های علمی چه فایده‌ای دارند؟ “، “دیر آمدی موسی! / درباره چرایی ظهور نکردن شاعری بزرگ در چند دهه اخیر”، “متری ابد و یک روز / مقایسه‌ای کوتاه بین دو اثر موفق سعید روستایی” و “شریف در سال ۲۰۴۰” از جمله مطالب منتشر شده در این نشریه هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها