تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 21:12
کد خبر : 80585

شمار واکسیناسیون کرونا در اردبیل از مرز ۹۴ هزار عبور کرد

شمار واکسیناسیون کرونا در اردبیل از مرز ۹۴ هزار عبور کرد

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک نفر در این خصوص فوت کرد. شهرام حبیب‌زاده ۱۴ تیر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا

شمار واکسیناسیون کرونا در اردبیل از مرز ۹۴ هزار عبور کرد

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک نفر در این خصوص فوت کرد.

شهرام حبیب‌زاده ۱۴ تیر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک نفر در این خصوص فوت کرد.

وی با افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز ۹۴ هزار و ۳۸۹ واکسن بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۲۰ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۲۰۹ نفر است که از این تعداد ۴۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌ اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مشگین‌شهر، خلخال، اصلاندوز، گرمی، پارس‌آباد، بیله‌سوار، نمین، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها