تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 14:54
کد خبر : 106208

شهدا بر دل ها اثرگذاری دارند

شهدا بر دل ها اثرگذاری دارند

ایسنا/گیلان امام جمعه چابکسر، بزرگترین اثرگذاری شهید را اثر بر دل ها دانست و خاطرنشان کرد: شهدا حی هستند و مراسم امروز جلوه ای حیات حقیقی شهداست لذا نباید شهدا را فراموش کنیم و همواره با آنان تاسی بجوییم. حجت الاسلام والمسلمین قاسم ابراهیمی در مراسم حضور خانواده شهید «مهدی سلطانی» بر سر مزار این شهید تازه شناسایی شده

شهدا بر دل ها اثرگذاری دارند

ایسنا/گیلان امام جمعه چابکسر، بزرگترین اثرگذاری شهید را اثر بر دل ها دانست و خاطرنشان کرد: شهدا حی هستند و مراسم امروز جلوه ای حیات حقیقی شهداست لذا نباید شهدا را فراموش کنیم و همواره با آنان تاسی بجوییم.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم ابراهیمی در مراسم حضور خانواده شهید «مهدی سلطانی» بر سر مزار این شهید تازه شناسایی شده در چابکسر، شهدا را دارای حیات جاودان دانست و اظهار کرد: شهید مقام تصرف دارد و خداوند این مقام را به او می دهد.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا از تصرف و اثرگذاری شهدا خبر دارند، تصریح کرد: شهید می تواند در زمان و مکان تصرف کند و باید قدردان نعمت الهی شهدا و خانواده های آنان باشیم.

امام جمعه چابکسر با اشاره به توصیه آیت الله بهجت(ره) به خانواده های شهدا مبنی بر همراه داشتن تصویر شهدا، عنوان کرد: شهدا در بسیاری از مواقع از کار خانواده های خود گره گشایی می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی، بزرگترین اثرگذاری شهید را اثر بر دل ها دانست و خاطرنشان کرد: شهدا حی هستند و مراسم امروز جلوه ای حیات حقیقی شهداست لذا نباید شهدا را فراموش کنیم و همواره با آنان تاسی بجوییم.

وی با بیان اینکه مادران و پدران و همسران بسیاری چشم انتظار شهید خود هستند، گفت: از والدین شهدا می خواهیم برای بازگشت همه شهدای گمنام به موطنشان دعا کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها