تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 22:16
کد خبر : 102505

شکارچیان سهره دستگیر شدند

شکارچیان سهره دستگیر شدند

ایسنا/کردستان دو متخلف شکار که بر خلاف مقررات اقدام به شکار کرده بودند، توسط محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست کامیاران دستگیر شدند. سامان سیفی اظهار کرد : در جریان گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در یکی از روستاهای اطراف کامیاران دو متخلف که اقدام به شکار 7 قطعه سهره کرده بودند دستگیر

شکارچیان سهره دستگیر شدند

ایسنا/کردستان دو متخلف شکار که بر خلاف مقررات اقدام به شکار کرده بودند، توسط محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست کامیاران دستگیر شدند.

سامان سیفی اظهار کرد : در جریان گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در یکی از روستاهای اطراف کامیاران دو متخلف که اقدام به شکار 7 قطعه سهره کرده بودند دستگیر شدند.

وی افزود : از این متخلفین علاوه بر سهره ها، 1 عدد قفس فلزی، دو دسته دام زنده گیری، دو قفس نگهداری پرنده، یک کوله پشتی، دو حلقه چسب جهت زنده گیری، یک عدد پاور بانک، یک عدد اسپیکر و یک عدد فلش نیز کشف و ضبط گردید.

سیفی تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران در مناطق مستقر بوده و شبانه روزی در حال پایش مداوم منطقه هستند تا از هر گونه شکار حیات وحش جلوگیری کرده و در صورت مشاهده متخلفان طبق قانون نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

پرونده این متخلفین جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها