تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 15:24
کد خبر : 118211

ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع در حوزه گیاهان دارویی

ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع در حوزه گیاهان دارویی

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع در حوزه گیاهان دارویی تاکید کرد. دکتر محمد خدابخشی در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: یکی از مزیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان الیگودرز کشت و فرآوری گیاهان دارویی است. وی با اشاره به ظرفیت گیاهان دارویی

ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع در حوزه گیاهان دارویی

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع در حوزه گیاهان دارویی تاکید کرد.

دکتر محمد خدابخشی در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: یکی از مزیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان الیگودرز کشت و فرآوری گیاهان دارویی است.

وی با اشاره به ظرفیت گیاهان دارویی در الیگودرز گفت: انتظار و درخواست ما از هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  سرمایه‌گذاری روی گیاهان دارویی در الیگودرز است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجایی که توسعه کشت و فرآوری گیاهان دارویی نقش مهمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی شهرستان الیگودرز دارد، بنابراین انتطار می‌رود با سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های وابسته وزارت دفاع بستر این امر فراهم شود.

خدابخشی یکی دیگر از  مطالبات شهرستان را  شناسایی رزمندگانی که در شرایط نامطلوب معیشتی قرار دارند،  عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از رزمندگان شهرستان به لحاظ معیشتی با مشکل مواجه هستند، انتظار داریم این افراد شناسایی و اقدامات حمایتی در مورد آنها لحاظ شود.

وی در این دیدار همچنین ارتقاء جایگاه سازمانی ناجا در شهرستان الیگودرز را به عنوان یکی از درخواست‌های خود مطرح کرد و افزود: هر چند به این نکته واقف هستیم که ارتقاء جایگاه سازمانی ناجا جزو وظایف ذاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیست، اما انتظار می‌رود وزیر رایزنی‌هایی را با ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در این مورد داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها