تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 15:27
کد خبر : 71408

فراخوان دعوت به همکاری

فراخوان دعوت به همکاری

مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران به منظور بهره‌گیری از توانایی دانشجویان از افراد متخصص دعوت به همکاری می‌کند.   مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران به منظور بهره‌گیری از توانایی دانشجویان، از افراد متخصص در حوزه‌های: همکاری در مشاوره‌های سازمانی حوزه فرآیندهای آموزش (نیازسنجی، طراحی، ارزیابی اثربخشی، تجربیات ملی و

فراخوان دعوت به همکاری

مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران به منظور بهره‌گیری از توانایی دانشجویان از افراد متخصص دعوت به همکاری می‌کند.

  مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران به منظور بهره‌گیری از توانایی دانشجویان، از افراد متخصص در حوزه‌های: همکاری در مشاوره‌های سازمانی حوزه فرآیندهای آموزش (نیازسنجی، طراحی، ارزیابی اثربخشی، تجربیات ملی و بین‌الملل)؛ همکاری در تبلیغات، بازاریابی و فروش دوره‌های آموزشی؛ همکاری در تولید محتواهای دیجیتال، موشن گرافیک، تدوین، طراحی پوستر؛ همکاری در اجرای پروژه‌های پژوهشی-کاربردی در قالب کارآموزی، کارورزی، پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی (دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی)، کار دانشجویی تخصصی؛ سئو، پشتیبانی وبسایت و شبکه های مجازی، دعوت به همکاری می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 30 مهرماه 1400 با مراجعه به لینک https://stc.ut.ac.ir/fa/form/196 نسبت به تکمیل و ارسال فرم اقدام کنند.
 
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها